| کد مطلب: ۱۰۸۰۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد

محصولی از داوری و حقیقت پور شکایت می‌کند

پایان صبر مرد پر رمز و راز جبهه پایداری

محصولی بالاخره به اظهاراتی که اخیرا درباره او منتشر می‌شود، واکنش نشان داد. البته ترجیح داد پاسخ از سوی جبهه پایداری باشد و خودش را درگیر نکند.

پایان صبر مرد پر رمز و راز جبهه پایداری

 دیروز جبهه پایداری اطلاعیه‌ای صادر کرد و در آن خبر از شکایت از عبدالرضا داوری مشاور سابق احمدی‌نژاد و حقیقت پور، نماینده سابق مجلس داد. منصور حقیقت پور چند روز قبل گفته بود: «ثروت محصولی در جبهه پایداری موثر است، اما همه چیز نیست. آنچه باعث شکل گیری جبهه پایداری است، اولا سرمایه و ثروت محصولی نیست، بلکه مدار فکری و زاویه تفکری است که این‌ها به اسم انقلابی گری گرفته‌اند.»استاندار اسبق اردبیل در رابطه با ادعای برج سازی محصولی بیان کرد: «من می‌خواهم بدانم تعداد برج‌هایی که از رانت شهرداری تهران توسط محصولی ساخته شد چقدر بود و آیا وجوه قانونی آن را داده‌اند یا خیر؟ تراکم را چگونه استفاده کردند؟ اگر این آمار را ندهند من نشان می‌دهم. اگر پیدا کردن این اسامی مشکل است ما در آرشیو داریم. باید تکلیف این برج‌ها مشخص شود، خصوصا برجی که مشرف بر دریاچه چیتگر است.» داوری هم گفته بود: «بعد از دهه ۹۰ رابطه احمدی‌نژاد و محصولی قطع شد. نکته قابل توجه این است که احمدی‌نژاد محصول، صادق محصولی است و نه بالعکس چراکه محصولی در زمان دانشجویی هر دو فرد در دانشگاه علم و صنعت، سطح سیاسی محصولی بسیار بالاتر از احمدی‌نژاد بود کما اینکه محصولی فرمانده سپاه منطقه ۵ کشور در شمال غرب بوده و بعد هم که در زمان استانداری احمدی‌نژاد به مباحث نفتی ورود پیدا می‌کند که میلیاردر می‌شود تا جایی که سال ۸۲ احمدی‌نژاد به پشتوانه ثروت محصولی توانست به ریاست جمهوری برسد. البته بعد از سال ۹۰ میان احمدی‌نژاد و محصولی شکرآب شد. لذا به نظر می‌رسد رابطه خاصی ندارند غیر از اینکه پدر محصولی فوت شد واحمدی‌نژاد در ختم پدر او شرکت کرد اما بنده هیچ‌وقت ندیدم که از سال ۹۰ به ویژه سال ۹۲ جلسه خاصی داشته باشند.»

*شکایت می‌کند

اکنون محصولی درصدد شکایت از آنهاست و در اطلاعیه جبهه پایداری آمده است: «در حالی که تلاش گسترده برای تکرار حماسه حضور ملت در انتخابات و تعیین سرنوشت خویش به عنوان تجلی مشارکت فراگیر سیاسی مردم در شکل‌گیری نهادها و ارکان نظام اسلامی، دغدغه همه دلسوزان و نیروهای وفادار به گفتمان انقلاب اسلامی است برخی منحرفین از مسیر انقلاب، انتخابات را تهدیدی برای خود می‌دانند و در این دوره نیز همچون ادوار گذشته به دنبال این هستند تا این فرصت عظیم را به تهدیدی علیه ایران تبدیل کنند. یکی از طراحی‌های دشمنان، فعال کردن چهره‌های سوخته پروژه‌بگیر علیه نیروهای انقلاب با هدف سیاه‌نمایی و ایجاد دلسردی در مردم در جهت تضعیف مؤلفه مردمی حاکمیت دینی است تا از این مسیر بتوانند یکی از عوامل اصلی قدرت بازدارندگی تهاجمات دشمن را کنار بزنند. از این رو دشمنان برای تخریب یا تضعیف این قدرت، پروژه چند مرحله‌ای را طراحی می‌کنند تا به این حضور میلیونی مردم خدشه وارد سازند. و یکی از وجوه این طراحی تخریب و دروغ‌پردازی علیه جریان‌های انقلابی و نیروهای مؤثر جبهه انقلاب با هدف ایجاد دلسردی در جامعه است. بر همین اساس با عنایت به اینکه آقایان عبدالرضا داوری و منصور حقیقت ‌پور طی روزهای گذشته اظهارات سراسر کذبی را پیرامون آقای صادق محصولی، دبیرکل جبهه پایداری مطرح نمودند و به‌رغم اینکه تاکنون در مقابل این ادعاهای کذب با مماشات رفتار شده است، به نظر می‌رسد اکنون این خط تخریب تلاش دارد تا در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی وجهه‌ جریان انقلابی را نشانه بگیرد که این امر دیگر قابل گذشت نیست. لذا در جهت افشای ماهیت پشت پرده این تخریب‌ها که با طرح ادعاهای کذب به دنبال ناامیدسازی اجتماعی و کاهش مشارکت سیاسی می‌باشند، از ایشان به طور رسمی در مراجع قضائی شکایت خواهد شد. در پایان لازم است تأکید شود ضمن اینکه کلیه رسانه‌های منتشر کننده مطالب کذب علیه دبیرکل جبهه پایداری مکلفند طبق ماده ۲۳ قانون مطبوعات نسبت به انتشار این اطلاعیه در همان صفحات، اقدام نمایند، این دفتر حق پیگیری حقوقی و قضائی مستند به تبصره ۴ این ماده را برای خود محفوظ می‌دارد.»

 

منبع : آرمان ملی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار