| کد مطلب: ۱۰۴۲۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد

مجلس را دور زدند

عضو کميسيون مشترک طرح صيانت درباره اينکه بخش‌هايي از طرح صيانت توسط شوراي عالي فضاي مجازي به تصويب رسيده است و آيا به معني پايان جدال‌ها بر سر اين طرح است، گفت: به ظاهر اتفاقي براي طرح صيانت رخ نداده است؛ ولي في‌الواقع آنچه که در شوراي عالي فضاي مجازي به تصويب رسيده همان ساختار و چارچوب طرح صيانت است که با اندکي تغييراتي در کميسيون تصويب شده و بستر هم از نظر مقررات براي اجراي اهدافي که در طرح صيانت بود، فراهم شده است. غلامرضا نوري قزلجه افزود: معتقدم علي‌القاعده تصميم‌گيري درباره طرح صيانت بايد در مجلس مي‌شد و نبايد آن را دور مي‌زدند.

يک اصولگرا درباره ادعاي اصلاح‌طلبان براي داشتن کليد حل مشکلات کشور گفت: اين ادعا که چون يکسري مشکلات در کشور داريم تنها راه حل آنها اصلاحات است، درست نيست. اصلاح‌طلبان 8 سال از دولت آقاي روحاني حمايت کردند. حميدرضا فولادگر افزود: عملکرد آنها امروز پيش روي مردم است. وي افزود: از جمله کساني هستم که صفر و صدي به مسائل نگاه نمي‌کنم و نمي‌گويم دولت آقاي روحاني هيچ عملکرد مثبتي نداشته است يا همه مشکلات امروز کشور را ميراث دولت قبل بدانم ولي معتقدم واقعا صحبت اصلاح‌طلبان درباره داشتن راه حل براي مشکلات کشور ادعاي غلطي است.

وزير خارجه پيشين ايران نوشت: آمريکا از غذا و دارو به عنوان سلاح استفاده مي‌کند و منافع خود را قرباني منافع رژيم صهيونيستي مي‌کند. محمدجواد ظريف، وزير خارجه پيشين ايران نوشت : آلنا دوهان گزارشگر ويژه سازمان ملل تاييد کرد که تروريسم اقتصادي آمريکا که با نام دروغين تحريم شناخته مي‌شود به ايراني‌ها و کودکانش آسيب زده و آنها را کشته است. در همين راستا ابوالفضل عمويي سخنگوي کميسيون امنيت ملي مجلس گفت: ايالات متحده با ايران هراسي به دنبال فروش تسليحات و ايجاد شبکه پهپادي در خاورميانه است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار