| کد مطلب: ۱۰۳۹۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد

کوتـــــاه

سارقان نيسان‌هاي عبوري بازداشت شدند

رئيس آگاهي پايتخت از دستگيري عاملان سرقت مسلحانه از خودرو‌هاي عبوري جنوب تهران خبر داد و گفت: متهمان به 8 فقره سرقت از نيسان‌ها عبوري اعتراف کردند. سرهنگ کارآگاه علي ولي‌پورگودرزي اظهارکرد: با وقوع سرقت‌هاي مسلحانه از رانندگان خودرو‌هاي عبوري در جنوب تهران رسيدگي به پرونده در دستور کار تيمي از کارآگاهان اداره يکم پليس آگاهي تهران قرار گرفت. وي افزود: با تحقيقات ابتدايي کارآگاهان مشخص شد، 6 مردجوان با جعل عنوان مامور پليس در جاده‌هاي کهريزک، حسن‌آباد و نورآباد با توقيف و بستن دستان رانندگان خودروهاي عبوري آنها را مورد ضرب و جرح قرار داده و در ادامه با تهديد سلاح کلت‌کمري، بار خودرو‌ها را از قبيل: پارچه، روغن صنعتي، مس، آلومينيوم و موادغذايي سرقت کرده‌اند. رئيس پليس آگاهي تهران با بيان اينکه متهمان از خودروهاي فاقد پلاک استفاده مي‌کردند، بيان کرد: با رصد‌هاي اطلاعاتي گسترده کارآگاهان موفق به شناسايي يکي از اعضاي اين باند خشن شدند و درگام بعدي دريافتند، متهمان با همين شگرد دست به سرقت‌هاي مسلحانه ديگري در جاده‌هاي جنوبي تهران زده‌ا‌ند و همگي آنها در يک خانه مجردي در جنوب تهران ساکن هستند. اين مقام انتظامي تصريح کرد: با کسب مجوز‌هاي لازم قضائي هر 6 سارق در يک عمليات پيچيده در مخفيگاهشان دستگير و از اين مکان يک کلت‌کمري و تعدادي فشنگ کشف شد. وي اظهارکرد: متهمان پس از انتقال به اداره يکم پليس آگاهي به 8 فقره سرقت مسلحانه از نيسان‌هاي عبوري در جنوب تهران اعتراف کردند. کارآگاه ولي‌پورگودرزي در پايان خاطرنشان کرد: متهمان جهت کشف جرائم احتمالي در اختيار کارآگاهان اداره يکم پليس آگاهي قرار دارند و همچنان تحقيقات تکميلي ادامه دارد.

کشف 100 کيلو ترياک

فرمانده انتظامي استان همدان از کشف 100 کيلوگرم ترياک در عمليات ضربتي پليس مبارزه با موادمخدر استان خبر داد. سردار سلمان اميري، گفت: با تلاش‌هاي اطلاعاتي پليس مبارزه با موادمخدر استان همدان بر روي يک باند قاچاق و توزيع موادمخدر از نوع ترياک مشخص شد، اين باند با شيوه و شگردهاي پيچيده اقدام به انتقال موادمخدر از استان‌هاي جنوبي به استان همدان مي‌کند. وي افزود: با توجه به اشراف اطلاعاتي ايجاد شده در يک عمليات ضربتي، کارکنان پليس مبارزه با موادمخدر استان همدان خودرو کاميون متهمان را در ورودي شهر همدان شناسايي و آن را متوقف کردند. سردار اميري بيان کرد: در بازرسي از داخل جاساز اين کاميون، 100 کيلوگرم موادمخدر ترياک کشف و 2 متهم دستگير و با تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شدند. فرمانده انتظامي استان در پايان گفت: همکاري خوب شهروندان با پليس مي‌تواند مبارزه با قاچاقچيان را سرعت ببخشد و اين مهم در استان همدان در حال انجام است که جاي تشکر از مردم خوب استان را دارد.

قاتل در کمتر از 2 ساعت به‌دام افتاد

فرمانده انتظامي پاکدشت از شناسايي و دستگيري قاتل در کمتر از 2 ساعت، خبر داد. سرهنگ نجم‌الدين مرادي گفت: در پي اعلام مرکز فرماندهي و کنترل شهرستان پاکدشت مبني وقوع يک مورد درگيري منجر به قتل، عوامل پليس آگاهي با حضور در صحنه جرم و بررسي جسد، اثر اصابت چاقو از ناحيه گردن را مشهود دانستند، با توجه به اهميت و حساسيت اين ماموريت، موضوع به‌صورت ويژه در دستور کارآگاهان اداره مبارزه قتل قرار گرفت. وي تصريح کرد: در تحقيقات اوليه از محل و بازبيني دوربين‌هاي پيراموني مشخص شد مقتول تعميرکار خودرو بوده و با يکي از مشتريان خود بر سر حق‌الزحمه تعمير خودرو مشاجره لفظي داشته که اين درگيري با ورود برادر مشتري منجر به قتل شده است. سرهنگ مرادي ادامه داد: پس از شناسايي مخفيگاه متهمان اکيپي از ماموران با هماهنگي قضائي در يک عمليات پليسي 2 برادر را در منزل پدري دستگير و در تحقيقات به‌عمل آمده، متهم به قتل اعتراف و اعلام کرد: «برادرم با من تماس گرفت و اعلام کرد که با مکانيک درگير شدم که بلافاصله من خودم را به محل رساندم و با چاقويي که در دست داشتم ضربه‌اي به گردن او وارد کردم و از محل متواري شدم.»

دستگيري اوباش مسلح

فرمانده انتظامي شهرستان کرج از دستگيري يک اوباش مسلح در منطقه ماهدشت اين شهرستان خبر داد. علي قاسم‌پور گفت: ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتي از نگهداري يک قبضه سلاح جنگي توسط يکي از اوباش منطقه ماهدشت مطلع و بررسي موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. وي افزود: در ادامه ماموران پس از تکميل تحقيقات مقدماتي با هماهنگي مقام قضائي به‌همراه عوامل کلانتري 26 ماهدشت به مخفيگاه متهم در يک باغ در حوالي ماهدشت اعزام و در يک عمليات غافلگيرانه اين اوباش خطرناک را دستگير کردند. فرمانده انتظامي شهرستان کرج اظهارکرد: ماموران در بازرسي از مخفيگاه متهم يک قبضه سلاح جنگي و تعداد زيادي فشنگ را کشف کردند.

کشف محموله پمپ‌ آب قاچاق

رئيس پليس پيشگيري تهران بزرگ از کشف 125 پمپ آب قاچاق در پي توقيف يکدستگاه خودروي نيسان در محدوده بهارستان خبر داد. سرهنگ جليل موقوفه‌اي بيان داشت: ماموران انتظامي کلانتري بهارستان با اشراف اطلاعاتي خود از ورود يکدستگاه نيسان حامل محموله قاچاق به محدوده بهارستان مطلع و طي يکسري اقدامات تخصصي اين خودرو را در محدوده خيابان شميران‌نو توقيف کردند. وي افزود: در بازرسي از خودرو، 125 عدد پمپ آب خارجي قاچاق و فاقد مجوزهاي قانوني کشف که ارزش اين محموله بنا بر اعلام نظر کارشناسان 30 ميليارد ريال برآورد شده است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار