| کد مطلب: ۱۰۲۹۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد

خبــــر

دستگیری اراذل و اوباش مجازی
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری اراذل و اوباش مجازی خبر داد و گفت: اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنيت عمومي برای عرض‌اندام در استان جایی ندارند. سرهنگ سیدموسی حسینی اظهارداشت: در پي دريافت گزارش‌هاي مردمي مبني بر شرارت، نزاع دسته‌جمعي و اخلال در نظم و امنيت عمومي توسط چند تن از اراذل‌واوباش در شهرستان نور و یکی از شهرستان‌های همجوار تحقيقات پليسي آغاز شد. وی افزود: در تحقيقات پليس امنيت عمومي مشخص شد اين افراد شرور با انتشار فیلم در فضاي‌مجازي براي شهروندان با انواع سلاح سرد و گرم خط‌ونشان‌كشيده و جولان مي‌دهند. سرهنگ حسینی تصریح کرد: ماموران پس از رد‌زني‌هاي گسترده و هماهنگي با مراجع قضائي عوامل اين اقدام‌هاي مجرمانه را در اقدام غافلگيرانه و ضربتي دستگير و در مخفیگاهش دو قبضه سلاح گرم کشف کردند. وی با اشاره به اينكه یک متهم براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد، اظهارداشت: تحقیقات پلیس برای دستگیری دیگر همدستان و رقیبان این اراذل‌واوباش ادامه دارد. جانشین انتظامی استان مازندران در پایان خاطرنشان کرد: افرادي كه بخواهند نظم و امنيت و آسايش شهروندان را خدشه‌دار كنند با برخورد قانوني و قاطعانه پليس و دستگاه قضائي روبه‌رو خواهند شد.
سارقان مسلح دستگیر شدند
فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری سارقان مسلح و عاملان کشته‌شدن شهردار دهدز در کمتر از 72 ساعت در شهرستان ایذه خبر داد. سردار سیدمحمد صالحی اظهارداشت: ماموران انتظامی موفق شدند سارقان مسلح در شهرستان ایذه که در چند روز گذشته ضمن ایجاد درگیری با ماموران و تیراندازی، موجب کشته‌شدن شهردار محبوب دهدز شده بودند را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کنند. وی یادآور شد: سارقان مسلح دستگی شده از جمله افراد شرور و سابقه‌داری هستند که سوابق متعدد شرارت و درگیری داشته‌اند. این مقام انتظامی بیان داشت: از اشرار دستگیرشده 2 قبضه سلاح کلاشنیکف، 3 قبضه خشاب، مقادیری فشنگ جنگی و تعدادی سلاح سرد نیز کشف شده است. فرمانده انتظامی استان در ادامه تصریح کرد: پرونده متهمان در مرحله تحقیقات اولیه قرار دارد و اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.
470 رأس دام کشف شد
فرمانده هنگ‌مرزی بانه از کشف و مهار 470 راس دام در مرز «بانه» خبر داد. سرهنگ محمد خسروي اظهارداشت: مرزبانان هنگ‌مرزی بانه در عملياتی غافلگيرانه با انجام اقدامات اطلاعاتي، با گشت و كمين هدفمند، موفق به مهار احشام قاچاق قبل از خروج از مرز شدند. وی با بیان اینکه قاچاقچيان به محض مشاهده مرزبانان، گله احشام را رها و با استفاده از تاريکي شب و پوشش جنگلی منطقه، از محل متواري شدند، افزود: مرزبانان موفق شدند 470 راس گوسفند را کشف کنند. سرهنگ خسروی با اشاره به اينكه تلاش براي دستگيري قاچاقچيان در دستور كار قرار دارد، گفت: کارشناسان ارزش ريالی احشام کشف شده را 11 ميليارد و 750 میلیون ريال برآورد کردند.
توقيف 20 میلیارد محموله قاچاق
فرمانده مرزباني استان خوزستان از توقيف دو شناور تجاري در سواحل ماهشهر و کشف 20 ميليارد ريال کالاي قاچاق خبر داد. سردار لطفعلی پاکباز اظهارداشت: مرزبانان پايگاه درياباني ماهشهر، در راستاي مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمايت از توليد داخلي، حين کنترل شناورهاي عبوري در سواحل خلیج‌فارس موفق شدند دو شناور تجاري حامل کالاي قاچاق را شناسايي و متوقف کنند. وی افزود: مرزبانان در بازرسي از شناورهاي توقيفی 50 دستگاه کولر اسپيلت، 35 دستگاه جاروبرقي و 10 دستگاه ماشين لباسشويي را کشف کردند. سردار پاکباز با اشاره به دستگيري 6 متهم در این رابطه تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را 20 ميليارد ريال ارزيابي کردند که متهمان تحويل مراجع ذيصلاح شدند.
کشف محموله قاچاق میلیاردی
فرمانده مرزباني استان بوشهر از کشف محموله 47 ميليارد ريالی قاچاق در آب‌هاي بندر عامری خبر داد. سرهنگ يدا... شرفي اظهارداشت: با رصد و اشراف اطلاعاتي و اقدامات هوشمند و هدفمند، يک شناور حامل کالاي قاچاق در حوزه اسکله بندرعامری شناسايي و توقيف شد. وي افزود: مرزبانان در بازرسي از شناور توقيفي موفق شدند يک‌هزار و 800 عدد لوازم آرايشي و بهداشتي و کفش ورزشي را کشف کنند. سرهنگ شرفي با اشاره به دستگيري يک قاچاقچي در اين رابطه تصريح کرد: کارشناسان ارزش ريالي کالاهاي مکشوفه را 47 ميليارد و 260 میلیون ريال برآورد کردند که پس از تکميل پرونده مقدماتي تحويل مراجع ذيصلاح شد. فرمانده مرزباني استان بوشهر ضمن قدرداني از همکاري مرزنشينان با مرزبانان استان بوشهر خاطرنشان کرد: در راستاي محقق‌شدن منويات مقام معظم‌رهبري، مرزبانان با قاچاق سازمان‌يافته براساس قانون برخورد قاطعانه خواهند کرد.
280 میلیاردی کالا قاچاق کشف شد
فرمانده انتظامي استان تهران، از کشف بیش از 280میلیارد ریال کالای قاچاق خبر داد. سردار کیوان ظهیری اظهارداشت: با تلاش و اقدامات تخصصی ماموران انتظامی استان، با اجرای 122 فقره حکم قضائی، 1181سارق و مالخر دستگیر شدند. وی افزود: کشف بیش از 28 فقره انواع کلاهبرداری از سطح 6 شهرستان از دیگر اقدامات مهم پلیس غرب استان تهران بود. فرمانده انتظامي غرب استان تهران با اشاره به کشف 100 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه، تصریح کرد: در این مدت 412 سارق دستگیر و 570 قلم اموال مسروقه توسط ماموران پلیس آگاهی کشف شد. این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کشف 280 میلیارد ریال کالای قاچاق، بیان داشت: در این خصوص 2هزار و 366 قلم کالای قاچاق کشف و 28 قاچاقچی نیز دستگیر، به مقامات قضائی تحویل داده شدند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار