| کد مطلب: ۱۰۱۴۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد

نامزدها پشت میکروفن رفتند

ادامه از صفحه 2
جبهه اصلاحات وارد این عرصه شدم بر همین اساس تابع تشکیلات و قواعد حاکم بر خرد جمعی جبهه اصلاحات ایران هستم. در انتظار این هستیم که در جبهه اصلاحات رأی‌گیری شود و افرادی که دو سوم آرا را کسب کند، به عنوان کاندیدای جبهه اصلاحات معرفی شود.» شجاعی بر این باور است که آرای مورد نیاز را در جبهه اصلاحات به دست خواهد آورد.
می‌توانم منافع ملی را پیگیری کنم
شمس‌الدین حسینی دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری نیز اینگونه وعده می‌دهد: «باتوجه به اینکه سالها خودم عضو مجمع صاحب سهم بانک جهانی و رئیس شورای اقتصاد دارایی اکو و باز عضو مجمع صاحبان سهم گروه بانک توسعه اسلامی بودم با نهادها و سازمانهای ملی و بین‌المللی آشنا هستم. بیش از ۲۰ سال پیش هماهنگ کننده برنامه‌ای به نام سازمان ملل متحد در سازمان برنامه و بودجه بودم لذا با یک تعامل هوشمندانه و عزتمندانه و منافع ملت ایران را پیگیری می‌کنم.» حسینی عضو کمیسیون بودجه مجلس یازدهم نیز هست.
برائت از بهار
روز گذشته رستم قاسمی نامزد انتخابات ریاست جمهوری، نیز در کلاب هاوس به پرسش و پاسخ مشغول شد و ضمن اعلام برائت از محمود احمدی‌نژاد به دلیل تصدی وزارت نفت دولت او گفت: «در همه مسئولیت‌ها از متخصصان وزارت نفت استفاده کردم. حتی برخی مدیران شرکت‌های بزرگ نفت می‌گفتند فلانی در ستاد آقای موسوی بوده است. من می‌گفتم پرونده اینها را بررسی کنند تا ببینند مشکل مالی دارد یا نه، که برعکس این افراد بسیار سالم بودند صرفا نگاه سیاسی‌شان با من متفاوت بود.»

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار