| کد مطلب: ۵۰۲۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد

آگهی فراخوان ارزیابی كیفی مناقصه سیستم نظارت تصویری بندر انزلی (شماره سامانه ستاد :۲۰۰۱۰۰۳۲۹۲۰۰۰۰۵3 )

بدینوسیله به اطلاع می­رساند سازمان بنادر و دریانوردی در راستای ایفای وظایف حاکمیتی باستناد آیین نامه بند "ج" ماده 12 قانون برگزاری مناقصات (آئین نامه ارزیابی کیفی) در نظر دارد فرآیند ارزیابی کیفی مناقصه با موضوع " خرید، حمل، نصب و راه اندازی سیستم نظارت تصویری بندر انزلی " به شماره ثبت سامانه ۲۰۰۱۰۰۳۲۹۲۰۰۰۰۵3 را از میان شركت های متقاضی و واجد شرایط برگزار نماید.

آگهی فراخوان ارزیابی كیفی مناقصه  سیستم نظارت تصویری بندر انزلی (شماره سامانه ستاد :۲۰۰۱۰۰۳۲۹۲۰۰۰۰۵3 )

لذا این سازمان از كلیه شركت­های توانمند و متخصص و مرتبط با موضوع فراخوان دعوت می نماید با مراجعه به سامانه تداركات الكترونیكی دولت (ستاد) به نشانی اینترنتی www.setadiran.ir ، جهت دریافت فایل اسناد و مدارك و فرم های مربوطه بمنظور شركت در فرآیند اقدام نمایند و در مهلت مقرر به شرح جدول زمانبندی ذیل، كلیه اسناد تكمیل شده را در سامانه "ستاد" بارگذاری و رسید دریافت نمایند.

نكات مهم :

  1. از آنجاییكه فرآیند ارزیابی کیفی در سامانه "ستاد" انجام می گردد، لازم است دریافت و ارسال اسناد صرفاً از طریق سامانه مذكور صورت گیرد، در غیر این صورت امكان شركت در ادامه فرآیند برای شركت های متقاضی وجود نخواهد داشت.
  2. چنانچه شركت های متقاضی پیش از این در سامانه مذكور ثبت نام نكرده اند، باید مراحل ثبت نام و دریافت گواهی امضا الكترونیك(توكن) را انجام دهند.
  3. جهت ثبت نام و دریافت گواهی امضا الكترونیك (توكن) با شماره های درج شده در قسمت پشتیبانی سامانه مذكور تماس حاصل نمایید.

ردیف

موضوع فراخوان ارزیابی كیفی

تاریخ انتشار

آگهی فراخوان

مهلت دریافت

مهلت بارگذاری

جلسه پرسش و پاسخ

1

خرید، حمل، نصب و راه اندازی سیستم نظارت تصویری بندر انزلی

ساعت08:00 صبح

روز چهارشنبه

مورخ

26/11/1401

ساعت 14:00

روز سه شنبه

مورخ

16/12/1401

ساعت 14:00

روز شنبه

مورخ

26/01/1402

ساعت 10:00صبح

روز دوشنبه

مورخ

22/12/1401

شناسه آگهی: 1453103

شماره م / الف: 4427

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار