| کد مطلب: ۱۰۶۱۸۵۵
لینک کوتاه کپی شد

وزیر ارشاد درباره کنسرت جنجالی لیدوما توضیح داد | به من ربطی ندارد!

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره حاشی‌هایی که در کنسرت محلی همایش لیدوما اتفاق افتاد گفت: آن برنامه یک همایش بود و مجوز برگزاری همایش با این وزارتخانه نیست.

وزیر ارشاد درباره کنسرت جنجالی لیدوما توضیح داد | به من ربطی ندارد!

به گزارش آرمان ملی آنلاین محمد مهدی اسماعیلی درباره این‌که نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیرامون برگزاری یک کنسرت در برج میلاد گفتند «کنسرت برج میلاد افکار عمومی مردم را جریحه‌دار کرده است و وزیر ارشاد هم در این مورد شریک جرم است» گفت:در مورد اتفاقی که در برج میلاد رخ داده است اولا این اصلا کنسرت نبوده است  و  مانند خسن و خسین دختران معاویه اند، است. این کار هم همان است از سوی دیگر موضوعش یک همایش بوده و همایش‌ها هم هیچ گاه از ما مجوز نمی‌گیرند. ثانیا تحت مدیریت وزارت فرهنگ نبوده پس چطور من می‌توانم شریک کاری باشم که نه مجوزاش را داده‌ام نه در حوزه مدیریتی من اتفاق افتاده است؟ این یک همایش است و می‌تواند هرجایی رخ دهد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطر نشان کرد: یک همایش بوده است و در این همایش یک گروه موسیقی هم آمدند برنامه اجرا کردند، از قضا من دیدم بلافاصله تهیه کننده فضا را مدیریت کرده، چراغ را خاموش کرده و گفته قانون را رعایت کنید.

وی تاکید کرد: آنچه که اتفاق افتاده نه مجوز وزارت ارشاد را داشته، نه کنسرت بوده است نه در امکان ما. مگر مانند تالار وحدت و تئاتر شهر بوده که مدیریتش با وزارت ارشاد باشد، من نمی‌دانم احتمالا کسانی که اظهار نظر کردند اطلاعاتی نادرستی به آنها داده شده است.

اسماعیلی در گفت‌وگو با ایلنا ادامه داد: یک وقتی اتفاق می‌افتد من می آیم توجیه می کنم استدلالاتی می‌آورم که اینگونه بوده است و آن‌گونه نبوده است اما اینجا این به من ربطی ندارد.

وی در خصوص این‌که در مواردی برخی نمایندگان استیضاحش را مطرح می‌کنند،عنوان کرد: با هیچ نماینده‌ای درگیری نداریم. الحمدالله جزو وزرایی هستم که تا کنون هیچ گاه با نمایندگان هیچ مشکلی  نداشتیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطر نشان کرد: با کمیسیون تخصصی خود روابط بسیار خوبی داریم. بسیار خوب و بیش از توقع به ما کمک می‌کنند. صحن مجلس هم شاید بین وزرای دولت و گاهی هم دوستان در دولت از این بابت شوخی می‌کنند. جزو معدود وزرایی هستم که کمترین رفتار و آمد را به یاری خداوند به  مجلس دارم، البته اگر خودمان را چشم نزنیم.

وی با بیان این‌که با نمایندگان روابط خوبی داریم، اظهار داشت: با ۱۰ الی ۱۲ نفر از نمایندگان مجلس گفت‌وگوی مستقیم دو نفره داریم.دوستان ما در وزارت ارشاد در مجلس بسیار فعال هستند، رفت و برگشت‌های ما بسیار خوب است کمتر موضعی می‌ماند که غیر شفاف باشد و نیاز به حضور رسمی مثلا طرح سوال باشد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار