پرسپولیس در دیدار اول از بازیهای سه جانبه در حالی که تا پای پنالتیها رفت؛ اما در آخرین دقایق گل عجیبی از چادرملو دریافت کرد و شکست خورد.
به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ تیم پرسپولیس پس از تلاشهای فراوان برای رسیدن به سهمیه آسیا در بازیهای سه جانبه شرکت کرد که در همان بازی اول با نتبجه ۲ بر یک به چادر ملوی یزد باخت تا رویای رسیدن به آسیا برای این تین و هوادارانش به کابوسی تلخ بدل شود.