به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛یک منبع نزدیک به تیم مذاکرهکننده در گفتوگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت: هیئت مذاکرهکننده ایرانی در اعتراض به تهدیدات ترامپ محل مذاکره را ترک کرد. یک منبع آگاه هم پیشتر گفت که تهدید ترامپ مذاکرات سوئیس را متوقف کرد و ادامه آن را در هالهای از ابهام فرو برده است. رئیس هیئت مذاکره کننده ایران نیز در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: با خودشان فکر نمیکنند که اگر تهدیدهایشان نتیجهای داشت، به استیصال امروز نمیرسیدند؟ ما تهدیدهای آمریکاییها را به جایی حساب نمیکنیم. وی در ادامه آورده است: بهتر است مراقب اظهارنظرهای خود باشند، نیروهای مسلح ما آمادهاند تا به نحوی دیگر پاسخشان را بدهند. هر چه حرف بزنند، این ماییم که عمل میکنیم.