| کد مطلب: ۱۰۵۰۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد

خبـــــر

انهدام 2 باند سارق سيم برق

فرمانده انتظامي شهرستان دزفول گفت: 2 باند سارق حرفه‌اي ‌سيم برق با حضور مقتدرانه و به ضرب گلوله منهدم شدند. سرهنگ روح‌ا... گراوندي افزود: پس از وقوع چند فقره سرقت سيم برق در سطح شهرستان، دستگيري سارق يا سارقان به‌صورت ويژه در دستور کار پليس قرار گرفت و ماموران کلانتري 12 نسبت به برقراري تورهاي ايست بازرسي اقدام کردند. وي ادامه داد: پس از عبور خودروي پژو 405 از تور ايست بازرسي و مصدوم‌شدن يک نفر از پرسنل، ديگر ماموران حاضر با عکس‌العملي مقتدرانه و رعايت قانون به‌کارگيري سلاح اقدام به تيراندازي کردند و يک نفر از متهمان را به‌شدت مجروح و 2 نفر ديگر را دستگير کردند. فرمانده انتظامي شهرستان دزفول با اشاره به اينکه ماموران کلانتري 16 شهر امام نيز حين گشت‌زني در سطح حوزه استحفاظي خود، موفق به دستگيري 2 سارق سيم برق در حين سرقت شدند، اظهارکرد: در بازرسي از متهمان مقادير زيادي سيم برق سرقتي، قيچي سيم‌بر، دستکش و ديگر وسايل سرقت کشف شد. وي با تاکيد بر اينکه پليس در بحث تامين امنيت مردم دزفول تعارف ندارد، افزود: پرونده مقدماتي در اين خصوص تشکيل و متهم مجروح براي مداوا به بيمارستان منتقل شد. سرهنگ گراوندي بيان کرد: متهمان ديگر نيز براي انجام مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي و از آن طريق حسب دستور دادستان مقتدر شهرستان، براي ادامه تحقيقات در اختيار پليس آگاهي دزفول قرار گرفتند.

دستگيري کلاهبردار فروش مسکن مهر

فرماندهي انتظامي استان تهران از دستگيري کلاهبردارميلياردي فروش مسکن مهر در پرديس خبر داد. سردار کيومرث عزيزي، گفت: در پي شكايت تعدادي از شهروندان مبني بر اينكه شخصي با فروش مسکن مهر واهي با اسناد جعلي از آنان كلاهبرداري کرده است رسيدگي به موضوع در دستور كار کارآگاهان پليس آگاهي شهرستان پرديس قرار گرفت. وي تصريح كرد: پس از تحقيقات و بررسي‌هاي صورت گرفته توسط ماموران پليس آگاهي مشخص شد متهم با جعل برگه‌هاي قرارداد مسکن مهر و سوءاستفاده از اعتماد برخي از افراد با ظاهري فريبنده، مبلغ بيش از400ميليارد ريال از 40 نفر از شهروندان کلاهبرداري کرده است. اين مقام ارشد انتظامي استان افزود: کارآگاهان پليس آگاهي پس از هماهنگي با مقام قضائي موفق به شناسايي و دستگيري متهم موردنظر که به يکي از شهرهاي شمالي کشور گريخته بود اقدام و پس از دستگيري وي را به پليس آگاهي منتقل کردند. فرماندهي انتظامي استان در پايان بيان داشت: با اشاره به اينکه متهم به جرم خود معترف و در نهايت بعد از تشکيل پرونده براي انجام مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد، از شهروندان مي‌خواهيم تا توصيه‌ها و هشدارهاي پليس در خصوص پيشگيري از وقوع کلاهبرداري را مد نظر قرار داده و در صورت اطلاع از اينگونه موارد بلافاصله مراتب را از طريق پل ارتباطي 110ويا سامانه پيامکي 110211به پليس اطلاع دهند.

دپوي قطعات خودرو

فرمانده انتظامي استان لرستان از كشف 4 هزار و 500 قطعه انواع لوازم خودرو به ارزش 30 ميليارد ريال در شهرستان خرم‌آباد خبر داد. سرداريحيي الهي اظهارداشت: در راستاي طرح مبارزه با کالاي قاچاق، ماموران کنترل و نظارت بر صنوف پليس امنيت عمومي استان از دپوي مقاديري قطعات خودرويي قاچاق در انباري اطراف خرم‌آباد مطلع شدند. وي افزود: ماموران به‌همراه نماينده دستگاه قضائي و اداره صمت اين شهرستان از انبار مذکور بازرسي و 4 هزار و 500 قطعه انواع لوازم خودرويي فاقد مجوز کشف شد. فرمانده انتظامي استان لرستان با اشاره به اينکه در اين رابطه يک نفر دستگير شده است، گفت: کارشناسان ارزش لوازم کشف شده را 30 ميليارد ريال برآورد کردند. سردارالهي در پايان از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه قاچاق کالا و اقلام ممنوعه مراتب را در اسرع‌وقت به مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار