| کد مطلب: ۱۰۴۹۹۹۵
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

بررسي حجاب کارمندان ديجي‌کالا

روز گذشته تصاويري در شبکه‌هاي اجتماعي مبني بر اينکه در داخل ساختمان‌هاي يک شرکت اينترنتي برخي کارمندان کشف حجاب مي‌کنند، منتشر شده است. علي صالحي دادستان تهران در واکنش به انتشار اين تصاوير در فضاي مجازي، اظهار کرد: پس از بررسي موضوع، معاون حقوقي شرکت ديجي کالا به دادستاني تهران دعوت شد تا در خصوص اين موضوع توضيحاتي را بيان کند. وي افزود: معاون حقوقي اين شرکت اعلام کرد مکان کشف حجاب ديجي کالا نبوده است و تصاوير هم از سوي کارمندان ديجي کالا منتشر نشده است و افرادي قصد تخريب و سوءاستفاده دارند. دادستان عمومي و انقلاب تهران تصريح کرد: پس از دريافت اظهارات معاون حقوقي اين شرکت، براي بررسي موضوع و مشخص شدن منبع و مکان انتشار اين تصاوير، دستورات لازم به پليس فتا صادر شد.

تذکر وريا غفوري

جياني اينفانتينو رئيس فيفا، بار ديگر در صفحه شخصي خود در اينستاگرام، از نام جعلي (خليج ع.ر.ب.ي) به جاي خليج فارس استفاده کرد و قهرماني عراق را تبريک گفت! او در افتتاحيه اين رقابت‌ها هم استوري منتشر کرد که از نام جعلي استفاده شده بود. وريا غفوري در مورد استفاده رئيس فيفا از واژه جعلي براي خليج فارس يک استوري در اينستاگرامش منتشر کرد و خطاب به او نوشت: مراقب واژه‌هاي فيکت باش!

بازداشت 2 معاون‌ آبفاي خوزستان

دادستان عمومي و انقلاب مرکز خوزستان گفت: دو تن از معاونان شرکت آب و فاضلاب به اتهام قصور در ترميم معابر پس از عمليات اصلاح شبکه فاضلاب، بازداشت شدند. صادق جعفري‌چگني ‌اظهار کرد: از ابتداي بارش‌هاي استان، به صورت مکرر اخطارهايي در خصوص آبگرفتگي معابر استان به مديران شرکت مذکور داده شد اما در بارندگي اخير مجددا شاهد انباشت آب‌هاي سطحي و عدم دفع صحيح فاضلاب بوديم. دادستان عمومي و انقلاب مرکز استان تصريح کرد: دستگاه قضائي استان هم‌راستا با سياست‌هاي قوه قضائيه، نظارت بر حفظ حقوق شهروندان و برخورد با متخلفان در اين زمينه را به عهده دارد و با مديراني که در انجام وظايف خود کوتاهي مي‌کنند، برخورد جدي خواهد کرد

اخراج 80 درصد کارکنان توئيتر

خبرگزاري سي ان بي‌سي آمريکا گزارش داد که توئيتر هم‌اکنون کمتر از 550 مهندس فعال دارد. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌به گزارش فارس به نقل از سي ان بي‌سي، گزارش‌ها حاکي از آن است که 6000 کارمند شرکت توئيتر از زماني که ايلان ماسک اين شرکت را خريده، يا از کار اخراج شده‌اند و يا به صورت داوطلبانه اين شرکت را ترک کرده‌اند. اسناد موجود نشان مي‌دهد تعداد کارمندان تمام‌وقت اين شرکت به يک‌هزار و 300 نفر رسيده و اين در حالي است که قبلا 7500 نفر بود.

زن ايراني برنده جايزه 60 ميليون دلاري

يک زن ايراني در کانادا برنده جايزه 60 ميليون دلاري بخت‌آزمايي در اين کشور شد. به گزارش يورو نيوز؛ اين زن که کامليا کاظمي طلاچي نام دارد ساکن شهر ريچموند هيل در اونتاريو است. او روز 29 نوامبر و نزديک به دو ماه پس از بخت‌آزمايي دريافت که برنده 60 ميليون دلار کانادا شده است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار