| کد مطلب: ۱۰۴۹۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد

کشف 100 کيلوگرم ترياک

فرمانده انتظامي استان يزد گفت: مأموران انتظامي شهرستان خاتم در بازرسي از يکدستگاه کاميون100کيلوگرم ترياک کشف کردند. سردار عباسعلي بهداني‌فرد اظهارکرد: مأموران انتظامي ايستگاه بازرسي هرات حين كنترل خودروهاي عبوري به يكدستگاه کاميون کشنده «رنو» مشکوک شدند. وي افزود: ماموران پليس پس از توقف خودرو و بازرسي از آن مقدار 100 کيلوگرم كشف کردند و يک سوداگر مرگ دستگير شد. فرمانده انتظامي استان يزد با بيان اينکه اين محموله از جنوب کشور به مقصد شهرهاي شمالي بارگيري شده بود؛ تصريح کرد: قاچاقچي روانه دادسرا شد.

سرقت کابل مخابرات

فرمانده انتظامي استان گلستان از دستگيري سارق و اعتراف وي به 25 فقره سرقت کابل مخابرات در شهرستان آزادشهر خبر داد. سردار سعيد دادگر اظهارداشت: به‌دنبال وقوع چند فقره سرقت سيم‌هاي کابل مخابرات در آزادشهر، رسيدگي به موضوع به‌صورت ويژه در دستور کار ماموران انتظامي شهرستان قرار گرفت. وي افزود: با بررسي‌هاي ميداني و اشراف اطلاعاتي، مخفيگاه سارق شناسايي و در يک عمليات غافلگيرانه دستگير شد. فرمانده انتظامي گلستان تصريح کرد: در تحقيقات تخصصي به عمل آمده متهم به 25 فقره سرقت سيم و کابل مخابرات اعتراف کرد که پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.

دستگيري سارق منزل

فرمانده انتظامي شهرري از دستگيري يک سارق حرفه‌اي و سابقه‌دار منزل به‌همراه 10 شاکي خبر داد. سرهنگ دوستعلي جليليان اظهارداشت: در پي وقوع چند فقره سرقت منزل در محدوده شهرري رسيدگي به موضوع در دستور کار کلانتري شهرري قرار گرفت. اين مسئول افزود: تيم عمليات کلانتري 131 شهرري در نتيجه تحقيقات و بررسي‌هاي انجام شده و تجزيه و تحليل اخبار و اطلاعات واصله موفق به شناسايي هويت سارق شدند. سرهنگ جليليان با بيان اينکه مشخصات ظاهري سارق به واحدهاي گشت کلانتري داده شد، خاطرنشان کرد: عوامل کلانتري با گشت‌زني‌هاي هدفمند و هوشمندانه در نقاط جرم‌خيز سارق را مشاهده و در يک عمليات ضربتي وي را دستگير و در بازرسي از متهم ابزارآلات مربوطه نيز کشف و متهم به کلانتري انتقال يافت. فرمانده انتظامي شهرري در پايان اظهارداشت: متهم در بازجويي‌ها و تحقيقات به عمل آمده به بزه‌انتسابي معترف و در اين خصوص تاکنون 10 مالباخته متهم را شناسايي کرده‌اند که پس از تکميل تحقيقات نهايي تحويل مراجع قضائي و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار