| کد مطلب: ۱۰۴۹۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

گراني ماشين

بازار ماشين در حال حاضر واقعا خيلي داغ است و کسي هم نيست جلوي اين گراني‌هاي سرسام‌آور را بگيرد. از مسئولان تقاضا داريم کساني که باعث اينطور گراني‌ها هستند و جامعه را به شلوغي و متشنجي درمي‌آورند بازداشت کنند که لااقل بقيه به حساب خود پي ببرند. پرايدي که از لحاظ ايمني اصلا قابل اطمينان نيست و قيمت آن بيست ميليون بود در حال حاضر دويست ميليون شده است يک خانواده ضعيف چطور مي‌توانند يک ماشين خريداري کنند به داد مردم برسيد؟

اصغرزاده از تهران

همسان سازي حقوق

بازنشسته تامين اجتماعي هستم. حقوق بازنشستگي من چهار ميليون و دويست هزارتومان است و به هيچ عنوان هم با اين حقوق امورات زندگي‌ام نمي‌گذرد. حقوق بنده هم شامل همسان سازي نشد لطفا مسئولين محترم وزارت کار و سازمان تامين اجتماعي فکري براي امثال ما بکنند که حقوق ما بازنشسته‌ها نزديک به حقوق بازنشسته‌ها کشوري و لشکري باشد.

يک بازنشسته از تهران

مشکلات کارگران

مسئولان بايد به فکر معيشت کارگران در سال جديد باشند با اين شرايط مردم نمي‌توانند خرج زندگي را تامين کنند. از مسئولان تقاضا داريم که حقوق کارگران را با گراني و تورم بسنجند.

حبيب زاده از تهران

سهام عدالت

در مورد جاماندگان سهام عدالت گزارشي تهيه کنيد قرار بود دولت جديد ثبت نام‌هاي اين اشخاص را انجام دهد ولي هنوز هيچ خبري از ثبت و نام سهام عدالت نيست.

همتي از تهران

پزشکان و ماليات

متأسفانه برخي پزشکان، براي شانه خالي کردن از دادن ماليات، يا فقط پول نقد دريافت مي‌کنند يا براي هزينه‌هاي بالا، مانند آندوسکوپي بيمار را وادار به کارت به کارت کردن مبلغ مي‌کنند آن هم انتقال به کارت شخص ديگري، تا ماليات ندهند. از مسئولان تقاضا داريم که به اين موضوع رسيدگي کنند.

يک شهروند از تهران

سود بانکي

با بالا رفتن نرخ سود بانکي اميد آن مي‌رود که قيمت کرايه خانه و مسکن پايين بيايد. تا بلکه مردم از اين همه گراني مسکن نفسي تازه کرده و بتوانند خانه را با قيمت مناسب اجاره کنند.

احمدي از تهران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار