| کد مطلب: ۱۰۴۶۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

تفهيم اتهام مديرمسئول

مرکز رسانه قوه قضائيه اعلام کرد: درپي توقيف روزنامه جهان صنعت از سوي هيات نظارت بر مطبوعات و ارجاع پرونده به مرجع قضايي، صبح ديروز مدير مسئول اين روزنامه جهت ارائه توضيحات به دادسراي تهران احضار و تفهيم اتهام شد. گفتني است، در پي انتشار يادداشتي در شماره 28 آبان ماه روزنامه جهان صنعت که در آن اتهاماتي به نيروهاي انتظامي و حافظان امنيت کشور وارد شده بود، هيات نظارت با اکثريت آرا و مستند به تبصره ماده 12 قانون مطبوعات راي به توقيف اين روزنامه صادر کرد و مقرر کرد پرونده تخلف جهت رسيدگي به مرجع قضايي ارجاع شود.

معترضان از آلمان پول مي‌گيرند

روزنامه جوان مدعي شده سفارت آلمان نقش جدي در اعتراضات اخير داشته و معترضان از اين سفارت با واسطه پول دريافت کرده‌اند.جوان نوشته: اخبار و گزارشات به دست آمده و تحليل و جمع بندي اعترافات بازداشت‌شدگان و دستگيري سر شبکه‌هاي آشوب و اغتشاشات اخير نشان مي‌دهد که سفارت آلمان نقش جدي در آشوب‌هاي اخير داشته است. در اين خصوص مطابق برخي اعترافات، تعدادي از اتباع خارجي از کشور‌هاي اطراف ايران، از سفارت آلمان با واسطه پول دريافت کرده بودند و با انگيزه‌هاي مالي در اغتشاشات شرکت داشتند.

مرگ مشکوک 3 نفر از عاملان ناآرامي‌ها

يک مقام آگاه گفت: در جريان آشوب و اغتشاش يکشنبه شب در شهرستان جوانرود (شمال کرمانشاه) ، سه نفر از اغتشاشگران کشته شدند. ايرنا نوشت؛ بررسي جزئيات، علل و عوامل کشته شدن اين افراد در دست بررسي است؛ با توجه به تأکيد شوراي تأمين مبني بر خويشتن‌داري در مقابله با اغتشاشگران، سوالات جدي درباره اين تيراندازي و حادثه وجود دارد که پس‌از بررسي‌ها اطلاع‌رساني لازم صورت مي‌گيرد.

پلمب رستوران

يک رستوران به‌ دليل حمايت از حريف تيم ملي فوتبال پلمپ شد. يکي از رستوران‌هاي زنجيره‌اي واقع در خيابان شريعتي تهران که در صفحه مجازي خود در شبکه اجتماعي اينستاگرام با درج مطالب ضد ملي، از تيم فوتبال انگليس حمايت و آرزوي ناکامي براي تيم ملي فوتبال کشورمان در رقابت‌هاي جام جهاني 2022 قطر، کرده بود، بلافاصله شب گذشته و پس از بررسي جوانب ماجرا و صحت سنجي اقدامات انجام شده منتسب به آن در فضاي مجازي، با دستور قضايي پلمب شد.

طنزپرداز لرستاني خودکشي کرد

«حسين زرينجويي» طنزپرداز و فعال اينستاگرامي لرستاني پس از انتشار يک پست در صفحه شخصي‌اش خودکشي کرد. منصور احمدي مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان با تأييد خودکشي «حسين زرين‌جويي» طنزپرداز لرستاني، اظهار داشت: اين خبر تأييد شده است. وي با بيان اينکه اين طنزپرداز لرستاني، شب گذشته يک پست در صفحه اينستاگرام خود با عنوان «آخرين خنده من» منتشر کرده است، عنوان کرد: متأسفانه اين طنزپرداز لرستاني اقدام به خودکشي کرده است. احمدي با تاکيد بر اينکه بايد بررسي شود که به چه دليل اين اقدام را انجام داده است، گفت: پست آخري که در صفحه اينستاگرام خود نيز منتشر کرده، مويد همين موضوع خودکشي است.

ترکيب ايران شوکه‌ام کرد!

دستيار اسبق کي‌روش از چينش مهره‌هاي تيم ملي توسط مرد پرتغالي مقابل انگليس انتقاد کرد. اوسيانو کروز گفت: صادقانه بگويم؛ از ترکيب ايران شوکه شدم. ترکيب دفاع ايران و هافبک‌ها را ديدم. نمي دانم. شايد يک چيزي در ذهن کي روش بوده است. کارلوس بازيکنان ايران را به خوبي مي‌شناسد و شايد دليل خودش را داشته است. شايد مي خواسته ارتباطي بين مدافع و هافبک‌ها برقرار کند اما من شوکه شدم.

نحوه فوت برهان کرمي

در روزهاي اخير فيلمي در فضاي مجازي از اصابت گلوله به فردي در کردستان منتشر شده که بحث‌هاي زيادي پيرامون آن صورت گرفته است. در همين رابطه رئيس کل دادگستري استان کردستان، با اشاره به اين حادثه گفت: در ساعت 16 مورخ 25 آبان ماه سال جاري و در خيابان فرهنگسراي شهرستان کامياران، فردي به اسم «برهان کرمي» از ناحيه سر و با اسلحه جنگي مورد اصابت گلوله قرار مي‌گيرد و در دم فوت مي‌کند. وي افزود: بر اساس فيلم منتشره در فضاي مجازي، هنگام اصابت گلوله به اين فرد هيچ ماموري در محل حضور نداشته است.وي خاطرنشان ساخت: در اين خصوص از همان لحظات ابتدايي، پرونده قضايي در شعبه دوم بازپرسي دادگستري شهرستان کامياران تشکيل شده و تحقيقات در مورد مشخص شدن علت حادثه ادامه دارد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار