| کد مطلب: ۱۰۴۶۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد

جام‌جهانی 2022

کارشناسان فوتبال انگليس در خصوص مصدوميت عليرضا بيرانوند نظرات جالبي دادند. مارتين تايلر مفسر و گزارشگر سرشناس فوتبال انگليس پس از اينکه دروازه‌بان مصدوم تيم‌ملي کشورمان با تعويض پيراهنش به بازي بازگشت و چند دقيقه بعد هم مجبور به ترک زمين شد، گفت: «عقل سليم غالب شد! مطمئناً اين حرکت او شجاعت بود اما... ! مي‌توانستيم خيلي زودتر به اين نقطه (تعويض زودهنگام‌تر بيرانوند) برسيم اما غرور ورزشکاران حرفه‌اي را هم مي‌دانيم. او واقعاً مي‌خواست به بازي ادامه دهد.» کاترين باته خبرنگار فوتبال زنان سايت «ديلي‌ميل» انگليس هم در اين باره اظهار داشت: «نمي‌توان باور کرد که به عليرضا بيرانوند اجازه ادامه کار داده شد. اين کار خيلي خطرناکي بود.» ديويد ميلر هافبک پيشين تيم‌ملي فوتبال ايرلند که سابقه بازي در تيم‌هاي ساندرلند و هال‌سيتي را در کارنامه‌اش دارد، اظهار داشت: «پس از آن برخورد به هيچ‌وجه نبايد اجازه داده مي‌شد که بيرانوند به بازي ادامه دهد و همان اول بايد او را از زمين خارج مي‌کردند.» جرمين جناس هافبک پيشين تيم‌ملي فوتبال انگليس و تاتنهام نيز با انتقاد از کادر فني ايران بابت نگه داشتن بيرانوند در زمين با وجود اين مصدوميت جدي‌، خاطرنشان کرد: «اين واقعاً غيرقابل قبول بود!.»

بازي‌هاي روز دوم بيست‌ودومين دوره مسابقات جام‌جهاني قطر با وقت‌هاي‌ اضافه قابل‌توجهي همراه بود. در ادامه مسابقات جام‌جهاني 2022 قطر و در روز دوم اين رقابت‌ها، سه بازي برگزار شد که بر اين اساس در اولين بازي ايران با نتيجه 6 بر 2 مغلوب انگليس شد، در ادامه هلند با نتيجه 2 بر صفر سنگال را از پيش‌ِرو برداشت و در پايان تقابل تيم‌هاي ولز و آمريکا به تساوي يک ـ يک انجاميد. در اين بازي‌ها اما رکورد جالبي به ثبت رسيد و در مجموع اين سه ديدار 59 دقيقه وقت اضافه از سوي داوران گرفته شد که بيش‌ترين وقت اضافه هم مربوط به بازي ايران و انگليس با 29 دقيقه وقت اضافه (مجموع وقت‌ اضافه‌هاي دو نيمه) بود. ديدار تيم‌هاي سنگال و هلند مجموعاً 14 دقيقه وقت اضافه داشت و در بازي آمريکا و ولز نيز 16 دقيقه وقت اضافه گرفته شد.

راب پيج سرمربي تيم‌ملي ولز پس از تساوي يک - يک اين تيم برابر آمريکا در دومين بازي گروه B جام‌جهاني 2022 که ايران نيز در آن قرار دارد، به شبکه ITV‌ گفت: شرايط اين بازي خيلي شبيه بازي‌مان برابر سوئيس در يورو 2020 بود. در آن بازي هم ما مقابل يک تيم خوب عقب افتاديم. با اين حال شخصيت و انگيزه‌مان را براي بازگشت به بازي نشان داديم. خيلي مهم بود که بازي اول جام را نبازيم که اين اتفاق هم افتاد. از بازيکنانم به‌خاطر تلاشي که انجام دادند، تشکر مي‌کنم. پيج در انتها با اشاره به بازي تيمش برابر ايران هم گفت: کادر پزشکي تيم ما براي آن بازي کارهاي زيادي براي انجام دادن دارد. تعدادي از بازيکنان ما در تيم‌هاي باشگاهي‌شان يک هفته در ميان بازي کرده‌اند و به همين دليل شرايط‌شان هنوز ايده‌آل نيست.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار