| کد مطلب: ۱۰۴۶۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد

ترکیب را دیدم اصلا شاخ درآوردم

شکست تيم‌ملي مقابل انگليس باعث برخي انتقادات از تصميمات کي روش گرديد. محمد نصرتي مدافع سابق تيم‌ملي در اين خصوص صحبت کرد.

ترکيب ايران مقابل انگليس انتقاداتي را به‌دنبال داشت!

اين چه ترکيبي بود که کارلوس کي روش براي تيم چيد؟! حتي بازيکنان خودمان غافلگير شدند. بحث دروازه‌بان را مي‌کنم حتي اگر ياشين هم بود اين گل‌ها را مي‌خورديم. روي گل‌هايي که خورديم دروازه بان مقصر نبود. آن دو گلي که ما زديم آنها از روي شکم سيري بازي مي‌کردند. آقاي کي روش در نيمه اول کار را به نحو احسن براي انگليس در آورد. در جوامع فوتبالي بين‌المللي براي ايران آبروريزي پيش آمد و در ياد همه ماند که در بالاترين سطح فوتبال 6 گل دريافت کرديم و مسأله در تاريخ ثبت شد. قول مي‌دهم ديگر بدتر از اين شکستي نداشتيم و نخواهيم داشت. قبل بازي هم پيش بيني کرديم که حداقل با اختلاف سه گل شکست مي‌خوريم. اختلاف ما با انگليس در حالتي که گردش توپ و ايجاد موقعيت کنيم 2 يا 3 گل بود. بازي با اروگوئه را بازي کرديم در جام جهاني آنها را ببينيد. من مي‌گويم فوتبال بازي کنيم. هم از نظر فني، هم از نظر اخلاقي بازي کرديم. ما کثيف بازي کرديم. به اصطلاح انگليسي‌ها ما درتي پلي را نمايش داديم. بازي که هيچ چيزي نداشتيم. شجاع خليل زاده و کنعاني زادگان در خط دفاع ايران عملکرد خيلي خوبي داشتند و تيم با اقتدار از مرحله مقدماتي صعود کرد، اما سرمربي تيم را طور ديگري چينش کرد. يا علي کريمي که مدت‌هاست آنطور که بايد و شايد فرصت بازي زيادي نداشته. چرا بايد در ترکيب اصلي تيم‌ملي باشد؟ آرمين سهرابيان عملکرد بسيار خوبي در گل گهر سيرجان داشت و دفاع وسط چپ پا است اما خط خورد. در صورتي که يک جاي خالي ديگر داشت. چرا بايد 25 نفره به جام جهاني برويم؟ اميد نورافکن واقعا چرا بايد خط بخورد؟! او اينقدر در بازي مقدماتي زحمت کشيد.

خط خوردن برخي بازيکنان باعث ايجاد چنين ترکيبي شده است!

اگر بخواهيم به زبان لوتي گري صحبت کنيم، در حق يکسري بازيکنان مانند اميد نورافکن و ميلاد سرلک نامردي شد. ميلاد سرلک مي‌گويد نسبتا مصدوم بوده، علي کريمي چه بوده؟! احمد نوراللهي اصلا آماده نبوده و دو هفته پيش آسيب ديده بود. ترکيب را ديدم اصلا شاخ درآوردم. نياز نبود تيم حريف را غافلگير کنيم بازيکنان خودمان غافلگير شدند

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار