| کد مطلب: ۱۰۴۶۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد

ويژه‌ برنامه‌هاي شبکه دو براي جام جهاني فوتبال

شبکه دو سيما به مناسبت آغاز رقابت‌ هاي جام‌جهاني 2022 قطر برنامه‌هاي «ورزش از نگاه دو»، «مثبت سندباد» و «مردم‌نگار» را تدارک ديده و در برنامه‌هاي‌ «صبحانه ايراني» و «پاورقي» نيز به اتفاقات اين رويداد مهم ورزشي مي‌پردازد.برنامه «مثبت سندباد» با اجراي سهيل اسعد و عباس مريدي هر شب از قطر ساعت 22:30 همراه با بخش‌هاي مختلف گزارش‌هايي ويژه‌اي را روي آنتن مي‌برد.برنامه «مردم‌ نگار» که ويژه جام‌جهاني تهيه شده با اجراي مجيد يحيايي هر شب ساعت 22:00 ميزبان مهمانان مختلفي است که همگي راوي خاطراتي از برگزاري رقابت‌هاي جام‌جهاني هستند. خبرنگاران ورزشي، عکاسان، داوران و.... در گفت‌وگو با مجري به بيان خاطرات خود از حضور در جام جهاني مي‌پردازند.

«ورزش از نگاه دو»

برنامه «ورزش از نگاه دو» نيز که يکي از با سابقه‌ترين برنامه‌هاي تلويزيوني است پخش فصل جديد خود را با اجراي حسن اسماعيل‌پور هم‌زمان با آغاز رقابت‌هاي جام جهاني قطر آغاز کرده، هر شب ساعت 24:00 نگاهي فرهنگي اجتماعي به فوتبال داشته و با بررسي پرونده‌هاي موضوعي مرتبط از حضور مهمانان مختلف بهره مي‌برد. اين برنامه يک بخش گزارشي از قطر نيز تدارک ديده که با روايت عليرضا مسعودي روانه آنتن مي‌شود.

پاورقي

برنامه «پاورقي» که شنبه تا پنجشنبه ساعت 20:00 و جمعه ساعت 22:00 روانه آنتن مي‌شود نيز اتفاقات و حاشيه‌هاي جام‌ جهاني در فضاي مجازي را از دريچه طنز مورد بررسي قرار مي‌دهد.همچنين در برنامه صبحگاهي شبکه دو با نام «صبحانه ايراني» با اجراي وحيد رونقي، الميرا شريفي‌مقدم و فاطمه افشاريان که شنبه تا پنجشنبه ساعت 7:00 روانه آنتن مي‌شود، هر روز شاهد مرور موضوعات مرتبط با جام‌جهاني 2022 هستيم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار