| کد مطلب: ۱۰۴۶۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

دو بوکسور به ايران بازنگشتند

تيم‌ملي جوانان بوکس ايران به کشور بازگشت اما دو بوکسور بدون اطلاع قبلي تيم را ترک و در اسپانيا ناپديد شده‌اند. پس از آنکه روز شنبه 28آبان 1401 حسين ثوري رئيس فدراسيون بوکس ايران از عدم بازگشتش به ايران و اعلام پناهندگي خبر داد، اکنون دو بوکسور تيم جوانان ايران نيز در اسپانيا ناپديد شده‌اند. آرين ساعدپناه و مرتضي ريگي دو ملي پوش تيم جوانان ايران هستند که در روزهاي گذشته اردوي تيم در اسپانيا را بدون اطلاع قبلي ترک کرده و در شهر آليکانته ناپديد شده‌اند. ساعدپناه در دور نخست به پيروزي رسيده و راهي مرحله دوم مسابقات شده بود، اما ريگي با قبول شکست مقابل حريف خود در جدول مسابقات حضور نداشت. پس از اين اتفاق مسئولان تيم‌ملي ايران به‌همراه سه بوکسور باقي مانده اسپانيا را به مقصد ايران ترک کرده‌اند.

حضور مهران مديري در دادسرا

مهران مديري به‌همراه ناصر قدير کاشاني تهيه‌کننده و سرمايه‌گذار ده سال اخير مديري در دادسراي صدر ديده شدند؛ گفته مي‌شود شکايت سازمان صدا وسيما علت حضور اين دو نفر در مجتمع قضائي صدر است.

حضور غافلگير کننده هنرپيشه هاليوودي در جام‌جهاني

مورگان فريمن هنرپيشه سرشناس هاليوودي در مراسم افتتاحيه چشمگير جام‌جهاني 2022 در ورزشگاه البيت روي صحنه رفت. بازيگر هاليوودي در کنار غانم المفتاح يوتيوبر قطري که از بيماري نادر استخواني رنج مي‌برد، روي صحنه حاضر شد. در حالي که مونولوگ فريمن آغازگر اين مراسم شد وي در سخنانش بر وحدت تکيه کرد و گفت: چيزي زيبا شنيده‌ام. نه فقط موسيقي، بلکه جشن. همه اين چيزها اينجا تازه است. آنچه من مي‌شناختم سرزميني بود که به نظر دچار آشفتگي است. من اينجا روي خاک شما مي‌ايستم.

واژگوني مرگبار خودرو حامل اتباع غيرمجاز

واژگوني سواري پژو 405 حامل اتباع خارجي غيرمجاز در محور سيرجان به کرمان 11 زخمي و يک کشته برجاي گذاشت. رئيس مرکز اورژانس پيش‌بيمارستاني سيرجان، گفت: در اين حادثه راننده خودرو در دم جان‌باخت و 11 سرنشين اين سواري که همه غيرايراني و از مهاجران افغانستاني بودند زخمي شدند. نبي‌ا... حيدرپور با بيان اين‌که اين خودرو از کرمان به سمت سيرجان در حرکت بود، اظهار کرد: «خودرو در کيلومتر 50 نرسيده به سيرجان واژگون مي‌شود.» وي ادامه داد: مصدومان اين حادثه پس از انجام اقدامات درماني مناسب از سوي تيم فوريت‌هاي پزشکي به بيمارستان‌هاي سيرجان منتقل شدند.

حذف معتادان متجاهر از اعتراض‌ها

مديرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌هاي اجتماعي شهرداري تهران گفت: در اغتشاشاتي که در سال‌هاي گذشته رخ داده بود، معتادان متجاهر فقط با دريافت 20 هزار تومان شيشه مغازه‌ها را خرد مي‌کردند. احمد احمدي‌صدر افزود: در اغتشاشاتي که در سال‌هاي گذشته رخ داده بود معتادان متجاهر فقط با دريافت 20 هزار تومان شيشه مغازه‌ها را خرد مي‌کردند، اما در اغتشاشات اين دوره ما معتادان متجاهر نديديم، زيرا جمع‌آوري شدند. مديرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌هاي اجتماعي شهرداري تهران افزود: اکنون 17هزار و 500 نفر از معتادان متجاهر از خيابان‌ها جمع و وارد مراکز شدند فرض کنيد اين 17هزار نفر در خيابان بودند و در اغتشاشات اخير هم وارد عمل مي‌شدند، سنگ مي‌زدند و خسارت ايجاد مي‌کردند، بحث معتادان متجاهر چند وجهي است و وجود اين افراد در خيابان‌ها مشکلات امنيتي را ايجاد مي‌کند.

خداحافظي زيدآبادي با سياست

احمد زيدآبادي، روزنامه‌نگار، در يادداشتي تلگرامي با عنوان «لحظة خداحافظي!» نوشت: من اين سرزمين را سرزمين عطار و سنايي و مولوي و خيام و حافظ و سعدي مي‌دانستم. هرگز فکر نمي‌کردم بخشي از مردم اين سرزمين روزي به اين نقطه برسند. حالا که رسيده‌اند، ديگر جاي حضور من نيست. به هر حال، من هم از پوست و گوشت و خون و عصب ساخته شده‌ام. فشارها از همه سوست و من چنان تنها و غريب مانده‌ام که مرگ را بر هموطني با چنين افرادي ترجيح مي‌دهم. از اين به بعد، بر نوشتن کتاب‌هايم متمرکز مي‌شوم و در اين کانال نيز فقط دربارة تاريخ و امور انتزاعي مي‌نويسم و کلامي از آنچه در اين کشور مي‌گذرد و خواهد گذشت، نخواهم نوشت. اين تصميم برگشت‌ناپذير است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار