| کد مطلب: ۱۰۴۶۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

گرمخانه‌

از مسئولان ذيربط به خصوص شهرداري تقاضا داريم با ساخت گرمخانه‌هاي بيشتر و اختصاص اين‌گونه مکان‌ها براي نگهداري نيازمندان فاقد خانه، آنها را در فصل پاييز و زمستان دريابند تا بتوانند بدون هيچ دغدغه‌اي به حيات خود ادامه دهند.

يک شهروند از تهران

گراني

گراني گوشت و مرغ طوري شده است که من کارگر سه ماهي يکبار نمي‌توانم براي خانه خريد کنم. چون يک کيلو گوشت که خريداري کنيم بايد180 هزارتومان پول بدهيم. مسئولان کمي هم به فکر گراني‌ها باشند. در حال حاضر قيمت يک کيلو مرغ هم به 75هزار تومان رسيده است که واقعا جاي تاسف است که اقشار ضعيف جامعه گوشت مرغ هم بايد از سفره‌هايشان حذف شود.

سليماني از تهران

موتور سوار

تعداد موتورسواران باربر و مسافرکش در محدوده بازار و خيابان خيام بسيار زياد است و باعث ترافيک در اين محدوده هستن، از مسئولين راهنمايي و رانندگي درخواست داريم که فکري به حال موتورسواران بکنند.

کسبه خيابان خيام

آسفالت خيابان

آسفالت خيابان جاده قم محدوده ميدان شهرري خط ويژه اتوبوس بسيار خراب و فرسوده است که بسيار آسيب به اتوبوس مي‌رساند از مسئولين شهرداري درخواست داريم جهت رفع مشکل آسفالت اين خيابان اقدام کنند.

راننده اتوبوس از شهرري

ترافيک

ترافيک خيابان حافظ بعد از تمام شدن زمان طرح ترافيک بسيار سنگين است و بايد ساعتها در ترافيک بمانيم . از راهنمايي و رانندگي درخواست داريم فکري به حال ترافيک اين خيابان کنند.

يک شهروند از تهران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار