| کد مطلب: ۱۰۴۶۰۴۹
لینک کوتاه کپی شد

دانشگاه محیط متفاوتی دارد

رئيس کميسيون امور داخلي کشور و شوراها در رابطه با پيگيري مجلس در مورد مساله دانشجويان ممنوع‌الورود، گفت: اين موضوعات در اختيار کميته انضباطي دانشگاه است و بنا نيست که از مجلس کسي در اين کار ورود پيدا کند، چون اينها آيين‌نامه داخلي دارند و خودشان تصميم مي‌گيرند. محمدصالح جوکار ادامه داد: دانشگاه محيط متفاوتي دارد و از بيرون کسي نمي‌تواند برود آنجا و بخواهد در خصوص فضاي دانشگاه تصميم بگيرد. تمام قوانين به منظور رسيدگي به موضوعات اين چنيني در چارچوب مقررات دانشگاه است.

نماينده تبريز در مطلبي در صفحه توئيتر خود نوشت: راه‌حلِ مشکلات امروز شنيدن اعتراضات و جلوگيري از تبديل اعتراض به اغتشاش و برخورد عادلانه و صادقانه با مردم است. مسعود پزشکيان ادامه داد: اگر براساس عدالت و انصاف با مردم برخورد شود بسياري از مشکلات مرتفع خواهد شد. کشور مال همه مردم است و به گروه يا جريان خاصي تعلق ندارد. ما بايد شرايطي فراهم کنيم کساني‌که در اين کشور زندگي مي‌کنند، رشد و نمو داشته باشند و در آبادي و اصلاح جامعه کمک کنند.

عباس سليمي‌نمين فعال اصولگرا مي‌گويد: دولت حتي اگر نيروهاي جوان به‌کار گرفته است، حتما بايد تيم‌هاي مشاوره‌اش را تقويت کند. مشاوريني که بتوانند به آنها براي حل مساله و بازکردن ميادين جديد کمک کنند. در برخي امور کُندي‌هايي را از دولت شاهديم به‌خصوص تعويض نيروهايي که در 16 ماه گذشته تجربه خوبي از مديريت آنها کسب نکرديم، بايد رودربايسي را کنار گذاشت تا تحرکات خودمان را براساس يک اشرافي بر مسائل بين‌الملل و مسائل داخلي بهتر رقم بزنيم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار