| کد مطلب: ۱۰۴۶۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

رئيس قوه قضائيه فعاليتي در توييتر ندارد

بر اساس اعلام قوه قضائيه، حجت‌الاسلام‌ والمسلمين محسني اژه‌اي هيچ فعاليتي در توييتر ندارد و انتساب هرگونه حساب کاربري به رئيس دستگاه قضا در شبکه اجتماعي توييتر تکذيب مي‌شود. خبر فوري نوشت، صفحه اينستاگرام حجت‌الاسلام والمسلمين محسني اژه‌اي نيز از روز نخست ايجاد محدوديت براي اين شبکه اجتماعي هيچ گونه پست و استوري جديدي منتشر نکرده است.

عذرخواهي از حضور نيروهاي امنيتي

به دنبال ورود چند نيروي حافظ امنيت به کتابخانه خوارزمي، مديرکل سياسي و انتخابات استانداري فارس و دبير کميسيون دانشجويي شوراي تأمين استان توضيحاتي ارائه کرد. تابناک نوشت، جواد قناعتي گفت: پيرو تعقيب يک فرد توسط نيروهاي حافظ امنيت، چند نيروي مدافع امنيت وارد کتابخانه خوارزمي دانشگاه در مجاورت ميدان نمازي که دانشجويان در حال مطالعه بودند، شده‌اند. قناعتي عنوان کرد: از دانشگاهيان دانشگاه شيراز به ويژه دانشجويان عزيز و خصوصاً دانشجوي مورد نظر، به دليل وقوع اين رخداد انجام شده عذرخواهي مي‌کنم.

واکنش وزير ارتباطات

وزير ارتباطات‌ با انتشار پستي در يک پيام رسان داخلي درباره اقدامات اخير گوگل پلي نسبت به حذف چند اپليکيشن ايراني، اظهار کرد: اين اولين باري نيست که به بهانه تحريم، مردم ما و حتي کاربران ايراني سرتاسر دنيا را از نعمت استفاده از محصولاتي که ساخته جوانان متخصص همين مملکت است محروم مي‌کنند.

کناره گيري کرامتي از يونيسف

يک بازيگر سينماي کشورمان که به عنوان سفير ايران در يونيسف شناخته مي‌شد در نوشته کوتاهي از جايگاه خود در يونيسف (صندوق کودکان سازمان ملل متحد) کناره‌گيري کرد. تابناک نوشت، مهتاب کرامتي، هنرمند سينما و از فعالان حقوق کودکان و زنان، که شهريور 1385 از سوي «يونيسف» (صندوق کودکان ملل متحد) به عنوان «سفير حسن‌نيّت و صلح»، برگزيده شده بود، در متني کوتاه نوشت«من مهتاب کرامتي هميشه در جايي بودم که بتوان براي کوکان کاري کرد. کناره‌گيري خود را از يونيسف اعلام مي‌کنم.

ضرب و شتم دو مأمور مترو توسط اغتشاشگران

سخنگوي شهرداري تهران از مضروب شدن دو مأمور مترو توسط آشوبگران خبر داد. تابناک نوشت، عبدالمطهر محمدخاني در مورد جزئيات مضروب شدن دو مأمور مترو در پي حادثه پنج‌شنبه شب مترو گفت: در ساعت 17 پنجشنبه در ايستگاه تئاتر شهر حدود 10 نفر از آشوبگران وارد مترو شدند. وي با بيان اينکه اين افراد تلاش داشتند که با باز نگهداشتن در يکي از قطارها، مانع حرکت قطار شوند افزود: اين مساله سبب اختلال در سيستم مترو شد و نارضايتي مسافران را به‌همراه داشت، در اين ميان همکاران مترو تلاش مي‌کنند که مانع اين حرکت شوند و از تجهيزات مترو صيانت کنند که مورد ضرب و شتم قرار مي‌گيرند.

حضانت «آرتين سرايداران» به خواهرش داده شد

حضانت آرتين سرايداران به خواهرش داده شد. خبر فوري نوشت، فاطمه سرايداران، حضانت برادرش آرتين را رسما به عهده گرفت. «آرتين سرايداران» کودک 5 ساله‌اي است که در حمله تروريستي در حرم شاهچراغ پدر و مادر و برادرش را از دست داد. او و تنها خواهرش بازمانده‌هاي خانواده هستند.

علي شمخاني استعفا داد؟

پس از ناکامي معاندين براي توسعه اغتشاش در کشور، فضاسازي هدفمند براي ايجاد موفقيت کاذب و روحيه دادن به اغتشاشگران با انتشار اخبار کذب در دستور کار آنان قرار گرفته است. به گزارش همشهري آنلاين، نورنيوز رسانه نزديک به شوراي عالي امنيت ملي نوشت: برخي خبرهايي که در خصوص استعفاي دريابان علي شمخاني دبير شوراي عالي امنيت ملي در شبکه‌هاي اجتماعي منتشر شده صرفا تلاشي بي‌اثر براي منحرف کردن افکار عمومي از جنايت‌هايي است که عوامل مزدور وابسته به بيگانه با کشتار مردم بي‌گناه طي روزهاي اخير انجام داده‌اند و کاملا کذب و بي‌اساس است.

دستگيري ليدر اغتشاشات بابلسر

با هوشياري پاسداران گمنام امام زمان(عج) ليدرهاي اغتشاش در تور اطلاعاتي سپاه بابلسر قرار گرفتند. سرهنگ پاسدار مصطفي بازوند‌، فرمانده سپاه شهرستان بابلسر از دستگيري ليدرهاي اغتشاش همراه با کشف مقاديري دلار و همچنين 200 ميليارد ريال اعتبار ارز ديجيتال که از خارج کشور توسط عناصر معاند شارژ شده بود خبر داد و گفت : اين متهمان پس از شناسايي و تفهيم اتهام با تشکيل پرونده جهت طي سير مراحل قانوني و اعمال مجازات به مراجع قضائي تحويل داده شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار