| کد مطلب: ۱۰۴۵۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد

شهدای اخیر، قربانیان تروریسم رسانه‌ای هستند

سخنگوي دولت اظهار داشت: گروه‌هاي تروريستي با جنگ ترکيبي و شناختي و شيوه‌هايي که روشن نيست اقدام مي‌کنند ولي وقتي نااميد مي‌شوند راهي جز اقدام شفاف ندارند و ديگر نگران خون کودک و زنان نخواهند بود. آنها شعار آزادي و حکايت از حقوق زنان مي‌دهند ولي وقتي نااميد مي‌شوند، ماهيت ضد آزادي و زن خود را نمايان مي‌کنند البته اقدامات تروريستي آنها بدون پاسخ نمي‌ماند. شهداي اين چند روز اخير را بايد شهدا و قربانيان تروريسم رسانه‌اي ناميد. علي بهادري جهرمي گفت: همه روابط عمومي‌هاي دولت به‌طور جدي دست‌به‌دست هم دهند، اقدام جهادي کرده و روايت اول را به دست گيرند. همه بايد جانانه براي کشور بجنگيم چون اين جنگ تلاشي است براي نشان دادن پيشرفت کشور.

معاون ديپلماسي اقتصادي وزارت امور خارجه با اشاره به اينکه سياست وزارت امورخارجه بسترسازي براي ارزآوري است اظهار داشت: اولويت ايران براي توسعه روابط تجاري، تعامل با کشورهاي همسايه است. مهدي صفري گفت: افزايش صادرات، سرمايه‌گذاري در داخل کشور، توجه به واردات، انتقال تکنولوژي و توجه به تامين زير ساخت‌هاي نرم افزاري از جمله اولويت‌هاي وزارت امور خارجه در توسعه و رشد صادرات و ارزآوري براي کشور است. وي از احياي سوآپ نفت پس از 12 سال خبر داد و افزود: بزودي پروژه انتقال برق به شبکه قزاقستان و ترکمنستان نيز اجرايي خواهد شد. معاون وزير امور خارجه تصريح کرد: توجه به صدور خدمات مهندسي و دانش بنيان از مهم‌ترين کارهايي است که مي‌توان براي تجارت بهتر و پايدار بهره برد.

فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار داشت: آمريکا مي‌خواهد که آرامش را از خيابان‌هاي ما بگيرد و سفينه‌هايمان را به آسمان نفرستيم. آن‌ها مي‌خواهند که مردم ما به دارو دسترسي نداشته باشند و جوانانمان در خيابان‌ها در خون بغلتند. آمريکا مي‌خواهد ملت ايران را تجزيه کند ولي روياهايشان محقق نمي‌شود زيرا ملت ايران ايستاده‌اند. سردار سرلشکر حسين سلامي گفت: سرمايه‌هاي عظيمي در کشور داريم که بايد آن‌ها را پاس بداريم و اگر اين سرمايه‌ها به ميدان بيايند ايران به يک قدرت مسلط در دنيا مبدل مي‌شود. سلامي تصريح کرد: امروز در آستانه تبديل شدن به يک قدرت جهاني هستيم و از هيچ عنصري نگران نيستيم و هيچ چيزي نمي‌تواند گام‌هاي ما را بلرزاند. سلامي تصريح کرد: عده‌اي در داخل هم بازيچه دشمن شده‌اند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار