| کد مطلب: ۱۰۴۵۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

خوابگاه دانشجويي

هزينه خوابگاه‌هاي دانشجويي سرسام‌آور شده است و اکثر دانشجويان به دليل اين گراني مجبور شده‌اند يا ترک تحصيل کنند يا با مشکلات فراوان به اين خوابگاه‌ها بروند از مسئولان تقاضا داريم که به اين موضوع رسيدگي کنند تا مشکلات دانشجويان حل شود.

اکبري از رشت

بسته شدن وام‌ها

نزديک به دو ماه است که به هرشعبه بانک‌هاي دولتي و خصوصي براي دريافت وام مراجعه مي‌کنيم سايت وام بسته شده است. وام وديعه مسکن، وام ميانگين حساب به مشتريان داده نمي‌شود خلاصه اينکه رسيدگي کنيد چرا بانک‌ها به مردم پاسخگو نيستند.

احدي از تهران

قيمت سفکسيم

بنده رفتم داروخانه بيمارستان ميلاد سفکسيم 400 بگيرم قيمت فروش دارو با قيمتي که بر روي جعبه خورده با دفترچه تامين اجتماعي متفاوت است. لطفا مسئولان رسيدگي کنند.

اکبري از تهران

مغازه‌هاي سرقفلي

يکي از معضلات بسيار بزرگ همه مغازه‌ها قوانين سرقفلي است که نمي‌توانند بدون اجازه مالک تغيير شغل بدهند تعميرات کنند يا اجاره بدهند يا واگذار کنند با توجه به اينکه اين مغازه است که مي‌تواند چرخه توليد را به فروش تبديل کند با اين حال دست مغازه دار بسته است اگه بخواهد به عللي هر کاري و هر شغل جديدي ايجاد کند در بلاتکليفي هستند.

احمدي از تهران

تحويل خودرو

اواخر آبان است، قرار بود ماشيني که ثبت نام کرده‌ايم را 3 ماهه تحويل دهند, الان نزديک به 6 ماه شده است ولي هنوز نمايندگي ماشين ما را تحويل نداده‌. هر چه هم تماس مي‌گيريم هيچ‌کس جوابگوي ما نيست.

يک شهروند از تهران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار