| کد مطلب: ۱۰۴۲۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد

میزبانی شایسته ملت عراق از زائران

‌امام جمعه تهران با بيان اينکه دولت و ملت عراق ميزباني شايسته‌اي از زائران اربعين حسيني داشتند، گفت: در اربعين پيوندهاي ديني، عاطفي و فرهنگي مستحکم شد و ادبيات سياسي جديدي حول گزاره ايران و العراق لايمکن الفراق سامان داد. حجت‌الاسلام والمسلمين ابوترابي‌فرد گفت: حرکت حسيني بر اصل امر به معروف و نهي از منکر استوار است. تمامي تصميمات و اقدامات و گام‌هاي بلندي که در اين حرکت برداشته شده يا از آن در طول تاريخ الهام گرفته شده است، مبتني بر اين اصل محوري است. مهم‌ترين منکر در عصر اموي شکل‌گيري نظام سياسي استکباري ديکتاتوري با قرار گرفتن افراد ناصالح در راس هرم قدرت بود؛ وجود مبارک حضرت اباعبدا... الحسين‌(ع) اراده نمودند تا اين منکر را در برابر جامعه اسلامي و تاريخ بشر و اسلام به عنوان مهم‌ترين، خطيرترين و خطرناک‌ترين منکر برجسته کنند.

 

سخنگوي وزارت امور خارجه در چهلمين سال جنايت رژيم صهيونيستي در اردوگاه‌هاي صبرا و شتيلا گفت: بنياد رژيم آپارتايد صهيونيستي بر تجاوز است که همواره تهديد کننده صلح و امنيت بين‌المللي خواهد بود. ناصر کنعاني در پست اينستاگرام خود به مناسبت چهلمين سال جنايات رژيم صهيونيستي عليه آوارگان فلسطيني در اردوگاه‌هاي صبرا و شتيلا نوشت: امروز 16 سپتامبر، چهل سال از آغاز جنايات سه روزه قتل عام فجيع و غيرقابل تصور آوارگان فلسطيني در اردوگاه‌هاي صبرا و شتيلا در جنوب بيروت به دست رژيم خونريز صهيونيستي و همدستانش مي‌گذرد. اين نه اولين جنايت اين رژيم جعلي بود و نه آخرينش است.

يک عضو کميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي تفکيک وزارت راه و شهرسازي و تبديل آن به دو وزارت راه و مسکن را راهکاري براي حل مشکل مسکن در کشور عنوان کرد. احمد جباري با اشاره به تاکيد مقام معظم رهبري براي حل مشکل مسکن گفت: مقام معظم رهبري بر لزوم توجه به ساخت مسکن تاکيد داشتند، موضوعي که مدت‌هاست مغفول مانده است. وي با اشاره به تصويب قانون جهش توليد مسکن اظهار کرد: دولت مصمم به اجراي اين قانون است منتهي دليل اين‌که مردم همچنان با مشکل مسکن مواجه هستند به موضوعات ساختاري برمي‌گردد اکنون وزارت راه و شهرسازي يک وزارتخانه عريض و طويلي است که وظايف آن در حوزه‌هاي مختلف راه، دريا، راه‌آهن، اتوبان، هواپيما و موارد ديگر است. اگر اين وزارتخانه تفکيک شود و مشخصا وزارت مسکن ايجاد شود مي‌توان انتظار داشت که به صورت تخصصي به موضوع مسکن ورود کرد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار