| کد مطلب: ۱۰۴۲۲۶۷
لینک کوتاه کپی شد

مرگ «ژینا» مغز استخوان‌ها را سوزاند

آرمان ملي: روز پنجشنبه خبري در ارتباط با بازداشت دختر 22 ساله توسط پليس گشت ارشاد منتشر شد. از قرار معلوم دختري 22 ساله به‌همراه يکي از اقوام خود به تهران سفر مي‌کند. از مترو که خارج مي‌شود، ماموران گشت ارشاد وي را سوار ون گشت ارشاد کرده و به نهاد خود منتقل مي‌کنند اما چند ساعت بعد خبر بستري و در نهايت فوت وي منتشر مي‌شود. ابعاد اين حادثه آنقدرگسترش مي‌يابد که ابراهيم رئيسي، رئيس‌جمهوري در سمرقند به وزير کشور دستور مي‌دهد تا ماجراي پيش آمده را پيگيري کند اما در نهايت بعد از گسترده شدن ابعاد اين خبر و موضع‌گيري‌هاي احزاب، تشکل‌ها، علما و فعالان سياسي اصلاح‌طلب به يک باره فيلم دوربين‌هاي مقرگشت ارشاد از رسانه‌ملي پخش مي‌شود.

مظهرکامل معروف، تذکر خيرخواهانه است

آيت‌ا... مصطفي محقق داماد در ارتباط با درگذشت خانم مهسا اميني بيانيه‌اي صادر کرد که در بخشي از آن بيانيه آمده است: «حادثه مرگ جانسوز هموطن عزيزمان مهسا اميني موجب جريحه‌دار شدن قلوب مردم شريف ايران شد. مظهرکامل معروف تذکر خيرخواهانه است. درجامعه‌اي که فساد وسوءاستفاده و رانت و اختلاس و ارتشا هر روز خبرش حتي از رسانه‌ملي به‌گوش مي‌رسد و ارقامش حيرت‌آور است به يقين نهي از منکر معناي ديگري مي‌يابد و موارد اهميت خواهد يافت وترجيح اهم برمهم روش خردمندان است.»

باز هم فاجعه‌اي ناگوار که درد آن تا مغز استخوان را مي‌سوزاند!

محمد خاتمي، رئيس دولت اصلاحات نيز در توييتر به حادثه پيش آمده براي مهسا اميني واکنش نشان داد. وي نوشت: «باز هم فاجعه‌اي ناگوار که درد آن تا مغز استخوان را مي‌سوزاند! طبق اخبار، دختر خانمي با ادعاي پوشش نامناسب بازداشت و در جريان بازداشت و انتقال دچار جراحات و عارضه قلبي و مغزي مي‌شود.»

ادامه در صفحه 6

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار