| کد مطلب: ۱۰۳۴۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد

امیر عابدینی: عزل

«عزیزی‌خادم» اتفاق خوبی نبود!

امیر عابدینی، رئیس سابق فدراسیون فوتبال و مدیرعامل سال‌های دور پرسپولیس در خصوص وضعیت کل فوتبال کشورمان صحبت کرد.
در خصوص آخرین شرایط خصوصی ‌سازی سرخابی‌ها آیا با عرضه سهام‌شان در فرابورس موافق هستید؟
روند خصوصی‌سازی با این شکل و شمایل و ترفند از نظر کارشناسان قطعا به چالش کشیده می‌شود و احتمال موفقیت آن درصد زیادی نیست.
به‌خاطر تراز مالی و صورت‌های مالی شرایط حضور در بورس را نداشتند.
با صداقت باید بگویم که وضعیت 2 باشگاه پرطرفدار کشورمان خوب نیست و بیمار هستند. این 2 باشگاه با اینکه هواداران زیادی دارند اما نفع‌شان نصیب دیگران می‌شود. دیگران از محتوای آنها استفاده می‌کنند و اینها روز‌به‌روز به بدهی‌شان افزوده می‌شود.
نظرتان درباره عزل عزیزی‌خادم چیست.
اتفاقی که برای شخص رئیس فدراسیون فوتبال افتاد، نادر بود. نهادهای دولتی بررسی و تحلیل می‌کنند. آدم‌ها به دادگاه می‌روند و پاسخ می‌دهند. اما چند نفر نمی‌آیند، بنشینند بگویند به این چند دلیل رئیس فدراسیون فوتبال معزول شود.
برای این موضوع پیشنهادی دارید؟
به‌نظرم عزل «عزیزی‌خادم» اتفاق خوبی نبود. مجمع، مجمع هوشمندی است و درست تصمیم گرفته امیدوارم برای موضوع رسیدگی به عزل یا عزل موقت درست تصمیم بگیرد و فدراسیون را از این مخمصه‌ای که قرار گرفته نجات بدهد. هنوز تکلیف بعضی موارد روشن نیست. مانند بازی‌های تدارکاتی تیم‌ملی و آماده‌سازی مناسب برای جام‌جهانی.
به فرض اینکه مجمع رئیس جدیدی انتخاب کند. رئیس فدراسیون چه خصوصیاتی باید داشته باشد.
نظر من خیلی مهم نیست، نظر مجمع مهمتر است. ضمن اینکه خصوصیات رئیس فدراسیون را اساسنامه تعریف کرده است. اگر اشکالی است اعضای مجمع فدراسیون فوتبال می‌توانند دوباره اساسنامه را بررسی کنند و کیفیت کار را بالا ببرند. ولی در کل مدیرانی که کاندیدا می‌شوند باید توانی هدایت عمومی، تفکر اقتصادی و صنعتی داشته باشند. عرق فوتبال هم به تن‌شان نشسته باشد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار