| کد مطلب: ۱۰۳۴۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

آزادي دروازه‌بان ليگ برتري با وثيقه

طي چند وقت اخير دروازه‌بان سرشناس فوتبال ايران با حاشيه‌هاي مختلفي روبه‌رو شده است. چندي قبل خبري مبني بر ثبت شکايت‌هاي مختلف عليه يک دروازه‌بان مطرح ليگ برتري که سابقه حضور در جام‌جهاني را هم در کارنامه دارد، منتشر کرديم. اين دروازه‌بان سرشناس که طي روزها و ماه‌هاي اخير با حواشي مختلفي مواجه شده، صبح ديروز براي پيگيري اين شکايت‌ها و ارائه توضيحات راهي دادسراي تجريش شد و به برخي سوالات پاسخ داد. همچنين توسط مسئولان دادسرا اتهاماتي به او تفهيم شد و قرار است طي چند روز آينده اين دروازه‌بان مطرح به همراه وکيلش در دادگاه حاضر شود. همچنين اين دروازه‌بان ديروز با گذاشتن وثيقه موفق شد جلوي بازداشتش را بگيرد و موقتا آزاد شود. حال بايد ديد اين گلر معروف چه سرنوشتي را در روزهاي آينده پيدا خواهد کرد.

زندان و لغو تابعيت 3 ايراني

3 ايراني به زندان و لغو تابعيت در بلژيک محکوم شدند. دادگاه آنها را در اتهام مشارکت در برنامه‌ريزي براي حمله تروريستي مجرم شناخت و راي دادگاه اوليه را تاييد کرد. دستگاه قضائي بلژيک اين افراد را متهم کرده بود که براي حمله به برنامه گردهمايي گروه مجاهدين خلق (معروف به منافقين) در سال 2018 در فرانسه، برنامه‌ريزي کرده بودند. متهمان اين موضوع را رد مي‌کنند. همچنين براساس حکم دادگاه تجديدنظر شهر انتويرپ در شمال بلژيک، شهروندي بلژيکي از اين سه ايراني پس گرفته مي‌شود. اين سه شامل نسيمه نعيمي 37 ساله و همسرش امير سعودني 42 ساله در کنار مهرداد عارفاني 58 ساله هستند. دادگاه آنها را به همکاري با اسدا... اسدي ديپلمات ايراني در اتريش متهم کرده است. در سال گذشته ميلادي اسدا... اسدي ديپلمات ارشد ايراني در همين پرونده در دادگاه بلژيک به 20 سال زندان محکوم شد. اين مجازات حداکثري بود. وي در سفارت ايران در وين اتريش فعاليت مي‌کرد. اسدي اين دادگاه را به رسميت نمي‌شناسد و به همين دليل درخواست تجديدنظر ارائه نکرده بود.

جزئيات تازه لغو مبارزه هالک ايراني

مبارزه جنجالي سجاد غريبي معروف به هالک ايراني با مارتين فورد انگليسي که ماه گذشته بعد از کري خواني‌هاي مختلف و حاشيه‌سازي‌هاي زيادي براي ورزشکار ايراني که از سوي برخي رسانه‌ها عنوان شد تصاويرش در اينستاگرام فوتوشاپي بوده است، در نهايت لغو شد. مارتين فورد در جديدترين مصاحبه درباره دليل لغو مسابقه به نشريه «ميرر» گفت: وقتي در دبي حضور پيدا کردم و درگيري جزئي داشتيم من نگراني در مورد احساس و سلامت رواني او داشتم. وي افزود: من نمي‌توانم با کسي مبارزه کنم که واقعاً معتقدم مي‌تواند بعد از دعوا جان خود را بگيرد. به عنوان يک فرد خارجي ممکن است مردم بگويند، «در مورد چه چيزي داري صحبت مي‌کني؟»، اما از طرفي من کسي بودم که آنجا (دبي) بودم، نحوه افتادنش به زمين را ديدم و متاثر شدم. مبارز انگليسي ادامه داد: ما درگيري داشتيم و اين يک فشار کوچک بود. من به چشمان او نگاه کردم و سپس برگشتم و به بچه‌ها گفتم: «مبارزه‌اي در کار نيست.» آنچه بعد از آن اتفاق افتاد من قبلاً در مورد آن احساس بدي داشتم، ميزان مورد آزار و اذيت او در فضاي مجازي بود.

كمپين رقباي پورتو عليه طارمي و پپه

مدير ارتباطات باشگاه پورتو گفت: کمپيني عليه مهدي طارمي ايجاد شد و حملات به او و «پپه» بي‌وقفه ادامه داشت. «فرانسيسکو جي مارکز» مدير ارتباطات باشگاه پورتو در تازه‌ترين گفت‌وگوي خود به شرايط سخت اين تيم براي کسب عنوان قهرماني در ليگ پرتغال پرداخت و به فشار‌هايي که از سوي تيم‌هاي رقيب به مهدي طارمي و «پپه» کاپيتان پورتو وارد مي‌شد، اشاره کرد. مارکز ادامه داد: حملات بدون وقفه و آتش بس روي پپه و طارمي ادامه يافت. کمپيني عليه مهدي طارمي شکل گرفت. سرجيو کونسيسائو (سرمربي پورتو) هم همواره مورد حمله قرار داشت. مربي ما در کلاس جهاني است مثل رئيس باشگاه. بعد از قهرماني، او هم توسط همين آدم‌ها مورد حمله قرار گرفت.

کشف11تن ماکاروني و برنج احتکاري

فرمانده انتظامي آذربايجان غربي از کشف انبار احتکار 11 تن ماکاروني و برنج با هوشياري ماموران انتظامي شهرستان تکاب، خبر داد. سردار رحيم جهانبخش در تشريح جزئيات اين خبر اظهارکرد: در پي کسب خبري مبني بر دپو و نگهداري مقادير قابل توجهي اقلام اساسي توسط شخصي به هويت معلوم در يک باب انباري در شهرستان تکاب، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور کار مأموران انتظامي اين شهرستان قرار گرفت. وي در ادامه افزود: مأموران انتظامي شهرستان با انجام تحقيقات اوليه موفق به شناسايي محل دپوي کالاهاي اساسي شده و با هماهنگي مرجع قضائي طي يک عمليات غافلگيرانه، در بازرسي از انبار شناسايي شده، 4 تن ماکاروني و 7 تن برنج ايراني که به صورت غير مجاز دپو شده بودند، را کشف کردند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار