| کد مطلب: ۱۰۳۰۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد

سال ‌به ‌سال شاهد افت لیگ هستیم!

لیگ‌برتر در این دوره از رقابت‌ها از کیفیت خوبی برخودار نیست. غلامرضا فتح‌آبادی، پیشکسوت فوتبال کشورمان در این خصوص صحبت کرد.
نظر شما در خصوص کیفیت لیگ‌برتر چیست؟
لیگ پویایی به آن شکل نداریم. در حالی‌که 15 هفته از لیگ گذشته اما هیچ تیمی فوتبال جذابی ارائه نمی‌دهد و شاهد بازی‌های زیبایی نیستیم. این لیگ باید در سال منتهی به جام‌جهانی محصولات زیادی داشته باشد و خیال ما را بابت تیم‌ملی راحت کند اما چنین چیزی را شاهد نیستیم. مربیان باید به‌روز شوند و دانش خود را بالا ببرند. به‌طورکلی شاهد یک چرخه از مربیان هستیم که دائما تیم‌های خود را تعویض می‌کنند.
سطح فنی لیگ پایین آمده!
لیگ امسال نسبت به گذشته افت نکرده، بلکه سال‌به‌سال شاهد افت هستیم. به‌طور مثال آیا پرسپولیس همان کیفیت سال‌های گذشته را دارد؟ برانکو پایه این تیم را ساخت اما در اوج رفت. کالدرون بازهم در حال ساخت‌وساز بود که رفت و تیم به یحیی رسید. قطری‌ها به سراغ ژاوی می‌روند و هزینه می‌کنند. ما به‌سرعت بدهکار مربیان خارجی می‌شویم و دست به دامان وزارت ورزش. امیدوارم مشکلات حل شود و تیم‌های تهرانی به اوج برسند. از لحاظ فنی به‌نظر من سپاهان یک سروگردن از دیگر تیم‌ها بالاتر و بهتر است. مقصر نتایج این تیم البته نویدکیا نیست. او دومین سال مربیگری خود را پشت‌سر می‌گذارد و شکست‌ها باعث پخته‌ترشدن او می‌شود تا به دوران اوج برسد. ضمن اینکه بازیکنان هم باید مسئولیت‌پذیر باشند و بدانند سپاهان پس از استقلال و پرسپولیس تیمی بسیار بزرگ است. آنها حالا با حذف از جام‌حذفی باید با تمرکز بالا به لیگ فکر کنند. در آسیا هم زردها می‌توانند نماینده خوبی باشند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار