| کد مطلب: ۱۰۲۹۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد

خبـــر

نظرآیت‌ا... سیستانی
درباره پیوند کلیه خوک
آیت‌ا...سید علی سیستانی به پرسشی درباره پیوند کلیه خوک به انسان پاسخ گفته است. متن پرسش وپاسخ مطرح شده بدین شرح است: س: آیا پیوند کلیه خوک به انسان جایز است؟ جواب: جایز است و خدا عالم است.
دیدار سفیر ایران
با رئیس شورای مفتیات روسیه
سفیر کشورمان در فدراسیون روسیه و راویل عین‌الدین رئیس شورای مفتیات روسیه، پیرامون توسعه همکاری‌های فرهنگی، مذهبی با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند. در این دیدار که رئیس مرکز اسلامی مسکو و رایزن فرهنگی کشورمان نیز حضور داشتند، راویل عین الدین ضمن اشاره به اشتراکات فرهنگی میان مسلمانان روسیه و مردم ایران، به ویژه علاقه‌مندی تاتارهای روسیه به فرهنگ و زبان فارسی، بر تداوم و توسعه ارتباطات دست اندرکاران فرهنگی و دینی تاکید کرد. کاظم جلالی سفیر کشورمان نیز با استقبال از پیشنهادات طرف روسی، روابط دو کشور را بسیار خوب توصیف کرد و بر تلاش مضاعف و توجه بیشتر طرف‌های ایرانی به همکاری‌های بین دولتی، پیرامون موضوعات فرهنگی و دینی تاکید نمود.
انتقام سردار سلیمانی
یک استراتژی است
فرمانده کل سپاه گفت: قاسم وقتی زنده بود، ما یک سردار سلیمانی می‌شناختیم؛ اما وقتی شهید شد، آن انقلابی که در قلب‌ها به‌وجود آمد و راه جدید در دل‌ها باز کرد و در شخصیت جوان‌ها نفوذ کرد و تکثیر شد، یک قاسم شد میلیون‌ها قاسم که الآن همه‌ آن‌ها حرف از انتقام می‌زنند. خب، خطرناک‌تر شده است. الآن، انتقام به یک استراتژی، آرزو، آرمان و نقطه حرکت تبدیل شده است. اصلاً گرایش جوانان بعد از شهادت قاسم به جهاد بیشتر شده است. این برای دشمن خطر ایجاد می‌کند. ما هر وقت از مرگ نترسیم، خطرناکیم. سردار حسین سلامی افزود: راز موفقیت حاج‌قاسم این بود که خودش را در میدان سرباز ولایت می‌دانست. هم موفقیت‌های حاج‌قاسم قبل از شهادت و هم عزت او بعد از شهادت، در تبعیت او از ولی فقیه بود. من اگر بخواهم یک کلام بگویم که مسئولان ما باید چگونه مانند حاج‌قاسم باشند و چگونه به زیباترین شکل تابع محض ولی‌فقیه باشند، باید هرچه را که رهبر انقلاب می‌گویند اجرا کنند.
انتقاد خطیب جمعه
از حقوق‌های نجومی
حاج علی اکبری دخطیب جمعه تهران گفت: مساله‌ای رنج زیادی را به مردم وارد کرده است و آن خبر زشت مساله حقوق‌های نجومی است که هر از گاهی اسمش برده می‌شود و خبرهایی هم منتشر می‌شود. خوشبختانه این مساله از سوی دولت و مجلس با دقت در حال پیگیری است و مطالعات نشان می‌دهد این مساله رنج‌آور و آزار دهنده مربوط به شرکت‌های دو زیست یعنی خصولتی‌ها می‌شود که از یک طرف می‌گویند خصوصی هستند اما از طرفی دست‌شان در جیب دولت است و به شکل قانونی به خودشان حق می‌دهند، برداشت‌های ناصواب داشته باشند. چطور غیرت‌تان اجازه می‌دهد شما ۱۵ برابر بیشتر حقوق برداشت کنید؛ این مساله نیاز به اصلاح دارد، مخصوصا دستگاه‌هایی که ویژه خوارند و امیدواریم این مساله هم اصلاح شود.حاج‌علی اکبری اظهار کرد: با خواهران و برادران در مناطق سیل‌زده ابراز همدردی می‌کنیم. ان‌شاءا... مشکلات با سرعت برطرف شود.
اظهارات نفتالی بنت علیه ایران
نخست وزیر اسرائیل به بیان ادعاهایی علیه ایران پرداخت. نفتالی بنت گفت: ایرانی‌ها می‌خواهند که نفوذ خود در جامعه ما را توسعه دهند. بنابراین می‌گویم مراقب باشید. نفتالی بنت مدعی شد: در نبردی دائمی با ایران هستیم. چالش‌ها فراتر از حوزه‌های اطلاعاتی و امنیتی هستند. ایرانی‌ها می‌خواهند که نفوذ خود در جامعه ما را توسعه دهند. بنابراین می‌گویم مراقب باشید.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار