| کد مطلب: ۱۰۲۹۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد

پرونده بازیکن گابنی 50- 50 است!

پرونده بازیکــــن گابنـــی گل‌گهر یکی از مهم‌ترین اتفاقات نیم‌فصل اول لیگ‌برتر بود. مهدی دادرس، عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در خصوص جلسه این کمیته در مورد پرونده بازیکن گل‌گهر صحبت کرد.
جلسه کمیته استیناف در خصــوص پرونده گابنی گل‌گهر برگزار شد!
نمایندگان 3 باشگاه شاکـــی و باشگاه گل‌گهر را دعوت کردیم و توضیحات آنها را شنیدیم. حدود دو ساعت و 45 دقیقه این جلسه طول کشید و موارد متعددی مطرح شد و صحبت‌های طرفین ماجرا را شنیدیم و قرار است به‌زودی یک جلسه شور تشکیل دهیم و در این خصوص صحبت کنیم و در نهایت رأی صادر خواهد شد.
چه زمانی رأی نهایی صادر می‌شود؟
مشخص نیست ولی زیاد طول نخواهد کشید و فکر می‌کنم تا چند روز دیگر رأی نهایی اعلام می‌شود. این را هم بگویم که پرونده از نظر من هنوز کامل نیست و نیاز به مستندات بیشتری وجود دارد.
احتمال تایید رای کمیته انضباطی را بیشتر می‌دانید؟
ما یک کمیتـــه هستیم و با مشورت و رای‌گیری تصمیم خواهیم گرفت و در نهایت حکم صادر می‌کنیم فکر می‌کنم اصلا مشخص نیست که این حکم تایید یا رد شود و تا الان از نظر من همه چیز 50- 50 است.
طرف بازنده این ماجرا ممکن است پرونده را به دادگاه CAS ببرد!
من نظری در این خصوص ندارم و طرفین این ماجرا قانونا حق دارند اگر رای کمیته استیناف را قبول نداشتند آن را به دادگاه CAS ببرند و کسی نمی‌تواند این حق را از آنها بگیرد.
شایعاتی مبنی بر توصیه و دخالت افرادی در فدراسیون فوتبال در حکم کمیته انضباطی مطرح بود و ممکن است کسی به آنها برای صدور حکم فشار بیاورد!
تا جایی‌که من می‌دانم کمیته انضباطی مستقل عمل می‌کند و توصیه‌پذیر نیست و در مورد کمیته استیناف هم این اطمینان را به شما می‌دهم که به هیچ شخص بیرونی اجازه دخالت و فشار و اعمال نفوذ و هرگونه توصیه در خصوص رأی این پرونده یا هر پرونده دیگری را نخواهد داد و ما کاملا مستقل عمل می‌کنیم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار