| کد مطلب: ۱۰۲۲۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد

شکست؛ استراتژی ایران مقابل آرژانتین؟

آرمان‌ملی: تیم‌ملی فوتسال کشورمان که در رقابت‌های جام‌جهانی حضور دارد در مهمترین دیدار مرحله گروهی مقابل آرژانتین تن به شکست داد و به‌عنوان تیم دوم راهی دوربعدی رقابت‌ها شد.
صحبت سرمربی آرژانتین
ماتیا لوکوئیکس، سرمربی تیم‌ملی آرژانتین درخصوص این مسابقه اظهارداشت: دیداری بود که یک تیم حمله می‌کرد؛ تیم دیگر هم در زمین خودش منتظر بود و حتی حمله نمی‌کرد. اگر قصد ما برای حمله و گلزنی نبود، هواداران بازی بسیار کسل‌کننده‌ای تماشا می‌کردند. با این وجود، از نتیجه بازی بسیار خوشحال هستم. وی بیان کرد: ما و پاراگوئه شناخت زیادی نسبت به یکدیگر داریم. قطعا یک فینال و بازی بسیار دشواری پیش‌رو داریم.
نظر شمس
«ایران مقابل آرژانتین به‌دنبال تساوی یا شکست خفیف بود.»، حسین شمس سرمربی سابق تیم‌ملی فوتسال کشورمان تصریح کرد: ناظم‌الشریعه در پیاده‌کردن استراتژی خود موفق بود و شکست با حداقل اختلاف باعث شد بازیکنان از لحاظ روحی آسیب نبینند. مسیر بسیار همواری داریم و اگر ازبکستان را شکست بدهیم با برنده دیدار تایلند و قزاقستان بازی می‌کنیم که آن هم بسیار ساده است. مردم از شکل بازی ایران مقابل آرژانتین خوش‌شان نیامد؛ اما برای صعود به مراحل پایانی باید عاقلانه عمل کنیم. سرمربی پیشین تیم‌ملی فوتسال گفت: آخرین‌بار در تورنمنت تایلند با ازبکستان بازی کردیم که دیدار عجیبی شد و حریف، دو بار از ما پیش افتاد. ازبکستان تیمی بسیار تاکتیکی است.
صحبت جاوید
مهدی جاوید بازیکن تیم‌ملی فوتسال، درخصوص شکست 2 بر یک مقابل آرژانتین در دیدار پایانی مرحله گروهی خاطرنشان کرد: هر دو تیم به‌شدت به‌دنبال صعود به‌عنوان تیم دوم گروه بودند و بازی کسل‌کننده‌ای رقم خورد که با پیروزی آرژانتین به پایان رسید. دورگروهی تمام شد و باید به فکر دیدار با ازبکستان باشیم. امیدوارم با غلبه بر این تیم به جمع 8 تیم پایانی صعود کنیم. بازیکن تیم‌ملی فوتسال ایران در مورد استراتژی کادرفنی این تیم برای تقابل با ازبکستان در یک‌هشتم نهایی و سپس دیدار با برنده بازی تایلند و قزاقستان که مسیر راحت‌تری برای شاگردان ناظم‌الشریعه به‌شمار می‌رود، اظهارداشت: این تصمیمی بود که کادرفنی گرفت. امیدوارم این مسیر به ما کمک کند تا به مراحل پایانی جام‌جهانی برسیم. جاوید گفت: یکماه پیش در تورنمنت تایلند با ازبکستان بازی کردیم و کار سختی داشتیم. این تیم، بسیار تاکتیکی، نترس و دونده است. بارروانی در این بازی بیشتر روی ایران است تا ازبکستان. ما هم تیم باتجربه‌ای داریم و در دیدارهای زیادی توانسته‌ایم ازبکستان را شکست دهیم، خوش‌بین هستم که با شکست ازبکستان، راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شویم.
بازتاب بازی ایران و آرژانتین
یک سایت آرژانتینی با تمجید از گل حسن‌زاده به تیم‌ملی فوتسال این کشور، آن را خارق‌العاده و بدیع خواند. این سایت افزود: در فاصله سیزده دقیقه مانده به پایان بازی، آرژانتین شروع به افزایش سرعت بازی خود کرد و به‌نظر می‌رسید که اگر حریف واکنش نشان ندهد، می‌توان یک برد پرگل را رقم زد. اما غرور ایرانی به وجد آمد و تیم ایران برای کاهش اختلاف تلاش کرد. این انگیزه از تیم قدرتمند خاورمیانه باعث شد تا کاپیتان حسن‌زاده با گلی خارق العاده و بدیع دروازه آرژانتین را بازکند. همچنین سایت فدراسیون فوتبال لیتوانی با تمجید از عملکرد دو تیم ایران و آرژانتین در مرحله گروهی پیش‌بینی کرد این دو تیم تا مراحل پایانی رقابت‌ها پیش می‌روند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار