| کد مطلب: ۱۰۲۲۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس کار سختی در آسیا دارد!

تیم فوتبال پرسپولیس بعداز پیروزی مقابل استقلال‌تاجیکستان باید به مصاف تیم الهلال عربستان برود. بیژن ذوالفقارنسب،کارشناس فوتبال کشورمان در این خصوص صحبت کرد.
پرسپولیس با پیروزی مقابل نماینده تاجیکستان راهی دوربعد شد!
در تیم پرسپولیس تغییرات متعددی اتفاق افتاده است و کار آنها در لیگ‌قهرمانان آسیا سخت است. پرسپولیس در بازی با استقلال نقاط ضعف خود را پیدا کرد و معتقدم پرسپولیس بازی‌های سختی در لیگ‌قهرمانان آسیا در پیش خواهد داشت؛ اما مطمئنا کادرفنی پرسپولیس آنالیز خوبی از حریفان خود انجام می‌دهد و با اطلاعات کامل مقابل حریفان خود قرار می‌گیرند. آنها چندین بازیکن جوان با انگیزه را جذب کرده‌اند و بازیکنان قبلی نیز باتجربه هستند. بازیکنان پرسپولیس به‌خوبی می‌توانند نسبت به بازی قبلی خودشان تغییر رویه بدهند.
در خصوص رفتن بازیکنان ایرانی به تیم‌های عربی چه نظری دارید؟
متاسفانه در 10 سال اخیر تمرینات تیم‌های نوجوانان‌وجوانان همزمان با کلاس‌های درس آنها بوده است و این نوجوانان سرکلاس درسشان حاضر نمی‌شوند. در نتیجه ما شاهد یک نسل کم‌استعداد به‌لحاظ فرهنگی، اجتماعی و رفتاری هستیم و اکثر بازیکنان ما فقط به‌دنبال پول هستند. در دوران فوتبال ما بازیکنان همزمان فوتبال و درسشان را ادامه می‌دادند. وزارت ورزش‌وجوانان و فدراسیون فوتبال باید فکری منطقی در خصوص قرارداد بازیکنان کنند. بسیاری از بازیکنان در لیگ‌های پایین کشور‌هایی مثل امارات و ترکیه درآمدشان از فوتبالیست‌های لیگ برتری ما نیز بیشتر است و بازیکنان نیز به همین خاطر به لیگ‌های این کشور‌ها می‌روند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار