| کد مطلب: ۱۰۵۰۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

حقوق دريافتي «راهبران متروي تهران» چقدر است؟

قائم‌مقام عمليات شرکت بهره‌برداري متروي تهران درباره ميزان حقوق دريافتي راهبرهاي متروي تهران در سالجاري اظهار کرد: ساعت کاري اين نيروها بين 9 تا 12 ساعت است و با توجه به اضافه‌کاري و مزايا، حقوق ماهيانه دريافتي آنها در ماه حدود 25 ميليون تومان مي‌شود! وي درباره اين مساله که حقوق ماهيانه برخي از راهبرهاي متروي تهران بيش از 45 ميليون تومان است، گفت: اين مساله نيز برمي‌گردد به نيروهاي باسابقه و در آستانه بازنشستگي مترو به‌طوري که اين افراد نسل اول راهبرهاي مترو هستند که در ماه بين 28 تا 29 روز فعاليت مي‌کنند و حقوق آنها بين 35 تا 40 ميليون تومان است!

برگزاري دادگاه هنگامه قاضياني

جلسه دادگاه رسيدگي به اتهامات هنگامه قاضياني، بازيگر سينما و تلويزيون برگزار شد. اين جلسه در شعبه 26 دادگاه انقلاب تهران به رياست قاضي ايمان افشاري برگزار شد. تاکنون از اتهامات مطروحه عليه او اطلاعي در دست نيست. هنگامه قاضياني روز يکشنبه 29 آبان ماه، به دليل آنچه که ارتباط با رسانه‌هاي معاند و ضدانقلاب عنوان شد، در تهران بازداشت و سپس روز يکشنبه 6 آذرماه، با توديع قرار وثيقه آزاد شد.

فرجام‌خواهي «قبادلو» ثبت شده است

محمد فراهاني؛ سردبير خبرگزاري ميزان در صفحه شخصي خود نوشت: اينکه برخي از کانال‌ها تيتر زده‌اند «فرجام‌خواهي محمد قبادلو پذيرفته شد» اشتباه است. براساس اعلام ديوان عالي کشور «فرجام‌خواهي وکيل وي در ديوان عالي کشور ثبت و پرونده جهت رسيدگي به يکي از شعب ديوان ارجاع گرديده است.» فرجام‌خواهي ثبت شده است نه اينکه پذيرفته شده باشد.

تصوير «پرچم روسيه» در سايت مجلس

پايگاه اطلاع‌رساني «چندثانيه» از قرار دادن تصوير پرچم روسيه در «هدر» سايت خبري رسمي مجلس شوراي اسلامي، خبر داد.

ديدار خانواده‌هاي شهداي هواپيماي اوکرايني با اژه‌اي

رئيس دانشگاه شريف از ديدار خانواده‌هاي دانش آموختگان اين دانشگاه که در سانحه هواپيماي اوکرايني به شهادت رسيدند با رئيس قوه قضائيه خبر داد. رسول جليلي در حساب شخصي خود در توييتر نوشت؛ در مراسم يادبود سومين سالروز شهادت شهداي دانش‌آموختگان دانشگاه شريف در سانحه هواپيماي اوکراين انتظار ديدار خانواده‌ها با رئيس قوه قضائيه مطرح شد، امروز اين انتظار را محقق نموديم، تشکر از رئيس محترم قوه جهت تسريع در تنظيم جلسه و دل دادن به درد دل‌ها و قدرداني از خانواده‌ها به‌خاطر همه چيز. روزنامه شريف نيز در صفحه مجازي خود نوشت: عصر روز دوشنبه سوم بهمن‌ماه، جمعي از خانواده‌هاي دانش‌آموختگان شريف حاضر در هواپيماي اوکرايني در جلسه‌اي دو ساعته با رئيس قوه‌قضائيه، مطالبات و دغدغه‌هاي خود را بيان کردند.

حمله به گشت انتظامي

فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان از حمله اشرار به گشت انتظامي و شهادت دو پليس خبر داد. سردار محمد قنبري در تشريح اين خبر افزود: در ساعت 2بامداد سه‌شنبه مورخه چهارم بهمن ماه عوامل گشتي کلانتري مرکزي شهرستان بمپور حين اجراي ماموريت گشت‌زني در ورودي شهر مورد حمله اشرار قرار گرفتند که با پاسخ مامورين مواجه شدند. وي اظهار کرد؛ اشرار پس از درگيري سريعا از محل متواري و در اين درگيري دو نفر از عوامل گشت پليس به‌ نام‌هاي سرگرد مختار مومني و ستوان‌سوم ابوذر اميدوار به درجه رفيع شهادت نائل و استواريکم ميلاد عبداللهي نيز مجروح شد که سريعا تحت درمان قرار گرفت. فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان شهادت اين دو پليس فداکار و جانفداي راه امنيت را به محضر امت حزب‌ا...، خانواده محترم آنان و همرزمان خود تبريک و تسليت گفت و همچنين اضافه نمود که با تشکيل تيم ويژه از کارآگاهان شناسايي و دستگيري اين اشرار فورا آاغاز شد و با سرنخ‌هاي به دست آمده در کمترين زمان ممکن دستگير و به اشد مجازات محکوم خواهند شد.

انصراف 4000 خراساني از سفر کربلا

رئيس سازمان حج و زيارت خراسان رضوي گفت: حدود 4000 خراساني به دليل نوسانات ارزي از سفر به عتبات عاليات انصراف داده‌اند. جواد شاد در خصوص قيمت‌هاي سفر عتبات عاليات اظهار کرد: در حال حاضر کاروان‌ها با حداقل 5 ميليون و 216 هزار تومان و حداکثر 14ميليون و 352 هزار تومان در دسترس متقاضيان قرار دارد. افزايش قيمت‌ها نيز به اين دليل است که در کشور ميزبان بر اساس دلار هزينه مي‌شود و در زمان گران شدن در سفرهاي عتبات نيز افزايش قيمت به وجود مي‌آيد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار