| کد مطلب: ۱۰۵۰۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد

خبـــــر

قاتل فراري به‌دام افتاد

رئيس پليس آگاهي آذربايجان‌شرقي از دستگيري قاتل فراري که با ضربات چاقو منجر به قتل مردجوان 32 ساله شده بود، خبر داد. ابراهيم محمودي اظهارداشت: به‌دنبال وقوع قتل عمدي با سلاح سرد در نزاع با انگيزه اختلاف شخصي، پليس آگاهي با تشکيل تيم‌هاي اطلاعاتي و عملياتي، دستگيري قاتل فراري را که از اراذل و اوباش مشهور يکي از مناطق تبريز بوده و داراي سابقه کيفري است، در دستور کار خود قرار داد. وي افزود: مأموران با اشراف اطلاعاتي و انجام تحقيقات پليسي متهم را در يکي از استان‌هاي همجوار شناسايي و در عمليات غافلگيرانه و ضربتي در مخفيگاه خود دستگير و جهت تکميل پرونده به پليس آگاهي استان انتقال دادند. محمودي در پايان خاطرنشان کرد: در تحقيقات انجام يافته متهم به قتل اعتراف و انگيزه خود را اختلاف بر سر مسائل و مشکلات شخصي با مقتول عنوان داشت که پرونده به دادسرا ارسال و متهم با قرار تأمين قضائي روانه زندان شد.

کشف بيش از 5 کيلو موادمخدر

فرمانده انتظامي ميانه از کشف نزديک به 6 کيلوگرم موادمخدر از نوع ترياک و ناکامي قاچاقچي موادمخدر براي ارسال محموله مواد از طريق بسته‌هاي پستي خبر داد. سرهنگ محمدتقي سلطاني گفت: در پي کسب اطلاع از تلاش يک سوداگر مرگ براي انتقال مقاديري موادمخدر از طريق مرسوله پستي، موضوع به‌دليل حساسيت در دستور کار مأموران پليس مبارزه با موادمخدر اين شهرستان قرار گرفت. وي افزود: مأموران با حضور در مرکز پستي و بررسي دو بسته پستي مشکوک موفق به کشف 350 گرم ترياک شدند که به طرز ماهرانه‌اي جاسازي شده بود. فرمانده انتظامي ميانه اضافه کرد: مأموران در ادامه عمليات به شناسايي قاچاقچي موادمخدر و بازرسي از منزل وي اقدام کردند که 5 کيلو و 500 گرم موادمخدر از نوع ترياک به همراه 10 گرم سوخته و تعدادي آلات استعمال مواد مخدر کشف و متهم نيز دستگير و به مراجع قضائي تحويل داده شد.

114 دستگاه ماينر کشف شد

فرمانده انتظامي شهرري اعلام کرد: ماموران موفق به کشف و ضبط 114 دستگاه استخراج رمز ارز(ماينر) در کهريزک شدند. سرهنگ دوستعلي جليليان گفت: عوامل تيم عملياتي کلانتري 17 کهريزک در پي رصدهاي ميداني و تحقيقات تخصصي موفق به شناسايي يک انبار متروکه شدند که در آن اقدام به نگهداري و استفاده غيرمجاز از دستگاه‌هاي رمز ارز (ماينر) مي‌شد. وي افزود: مأموران پس از انجام هماهنگي‌هاي لازم در محل حاضر و 2 نفر را دستگير و در بازديد محل، 114دستگاه استخراج رمز ارز را کشف و ضبط کردند. سرهنگ جليليان خاطرنشان کرد: متهمان پس از پايان تحقيقات و تشکيل پرونده تحويل مراجع قضائي شدند.

قتل شوهر به‌دست زن

رئيس پليس آگاهي البرز گفت: زني که با همدستي يکي از دوستانش اقدام به قتل همسر خود از طريق خفه‌کردن با سيم کابل کرده بود، توسط پليس شناسايي و دستگير شد. سرهنگ محمد نادربيگي بيان داشت: در پي کشف يک جسد ناشناس در روستاي آدران جاده چالوس توسط عوامل انتظامي، بررسي موضوع براي شناسايي هويت و وقوع جرائم احتمالي در دستور کار پليس آگاهي قرار گرفت. وي افزود: بررسي‌هاي اوليه حاکي از اين بود که متوفي که فردي حدودا 40 ساله بود، به وسيله کابل سيم در محلي ديگر خفه و سپس جسد او به خارج شهر منتقل شده است. رئيس پليس آگاهي استان البرز اضافه کرد: در ادامه تحقيقات کارآگاهان متوجه شدند که متوفي داراي اختلافات گسترده با همسرش بوده که ظن وقوع جنايت از سوي همسر مقتول در ذهن پليس قوت گرفت. اين مقام انتظامي تصريح کرد: با انجام تحقيقات تخصصي و به‌کارگيري اقدامات پليسي و اطلاعاتي براي کارآگاهان محرز شد که همسر متوفي با همدستي يکي از دوستانش نقشه قتل نامبرده را اجرا و پس از خفه‌کردن با سيم کابل برق، جسد وي را در خارج شهر رها کرده‌اند. سرهنگ نادربيگي ادامه داد: بلافاصله مخفيگاه متهمان با انجام اقدامات پليسي شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي متهمان در يک عمليات غافلگيرانه دستگير شدند. رئيس پليس آگاهي استان البرز با بيان اينکه متهمان با مشاهده مستندات پليس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به قتل متوفي اقرار کردند، خاطرنشان کرد: پس از تکميل پرونده قاتلان براي انجام مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار