| کد مطلب: ۱۰۵۰۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

حمله کيهان به پزشکيان

روزنامه «کيهان» نوشت: اظهارات آقاي پزشکيان درست در زمان تشديد عداوت‌هاي اروپا و آمريکا عليه ملت ايران است. اولا بايد از ايشان سؤال کرد که چه کساني با کدام انگيزه‌ها همواره در ميان ملت ايران دودستگي درست کرده و درست مطابق نقشه دشمنان، به ايجاد دوقطبي و شکاف در داخل پرداخته‌اند؟ چه کساني دشمنان تاريخي ملت ايران را که از جنگ تحميلي و کودتا و حمايت از گروهک‌هاي تروريست و تجزيه‌طلب تا تحريم‌هاي ضدانساني و توهين به مقدسات ملت ايران را در کارنامه خود تا به امروز داشته‌اند، دوست و شريک و طرف قابل تعامل جازده و مي‌زنند و دشمني‌هاي آنها را مي‌پوشانند؟

جريمه ده ميلياردي

مديرکل بازرسي و نظارت بر خدمات سازمان حمايت گفت: يک شرکت هواپيمايي به علت گرانفروشي بليت پروازها، 10 ميليارد تومان جريمه شد. جواد احمدي افزود: در گزارش‌هايي که چند روز گذشته به ما رسيده است بعضي از شرکت‌هاي هواپيمايي نرخ بليت را بدون مجوز افزايش دادند. وي با بيان اينکه قبلا هم تذکرات لازم به شرکت‌هاي هواپيمايي داده شده بود، گفت: با شرکت‌هاي هواپيمايي، انجمن شرکت هواپيمايي و سازمان هواپيمايي مکاتبه کرديم که تاکنون پاسخي به مکاتبات ما داده نشده و فرآيند قانوني افزايش قيمت بايد طي شود.

بازداشت 3 عضو شوراي شهريار

دادستان شهريار از دستگيري 3 عضو شوراي اين شهر خبر داد و افزود: با احتساب دستگيري دو عضو ديگر در ماه گذشته تعداد دستگيري‌ها به 5 نفر رسيد. حميد عسکري‌پور از دستگيري سه عضو شوراي شهر شهريار به اتهام ارتشا خبر داد و اضافه کرد: ماه گذشته دو نفر از اعضاي شوراي شهر شهريار به اتهام ارتشا دستگير شده بودند. دادستان عمومي و انقلاب شهريار افزود: در ادامه تحقيقات صورت گرفته در خصوص اين پرونده، سه نفر ديگر از اعضاي شوراي شهر شهرستان شهريار نيز به اتهام ارتشا دستگير شدند.

70 هزار دلار گم شد!

سرپرست تيم بسکتبال نفت آبادان نماينده ايران در رقابت‌هاي باشگاهي آسيا طي فصول گذشته، گفت: از مطالبات خارجي تيم در اين سال‌ها صد هزار دلار به صورت قسطي به دست ما رسيد. ما پيگير 70 هزار دلار باقيمانده هستيم ولي جواب درستي به ما نمي‌دهند. بوشهري در مورد پيگيري و سرنوشت اين مبلغ افزود: کنفدراسيون غرب آسيا مي‌گويد مبلغ را به فدراسيون داده‌اند ولي فدراسيون قبلي گفت اين مبلغ را تحويل نگرفته است! به ما گفتند با مقداري از پول طلب ارزي، توپ خريديم ولي چون منافع باشگاه نفت مطرح بوده بايد ما در جريان قرار مي‌گرفتيم. ما خودمان 10 توپ براي ليگ خريديم. 70 هزار دلار از پول ما باقي مانده و پيگير هستيم.

فرجام خواهي قبادلو پذيرفته شد؟

مدير روابط عمومي ديوان عالي کشور گفت: در پي محکوميت محمد قبادلو به قصاص نفس، فرجام خواهي وکيل وي در ديوان عالي کشور ثبت و پرونده جهت رسيدگي به يکي از شعب ارجاع شد. امير هاشمي در توييتر نوشت: «در پي محکوميت محمد قبادلو به قصاص نفس، فرجام خواهي وکيل وي در ديوان عالي کشور ثبت و پرونده جهت رسيدگي به يکي از شعب ارجاع شد. پس از به شهادت رساندن استوار کرم‌پور از پرسنل فراجا به وسيله خودرو، حسب شکايت اولياي دم شهيد، پرونده وي، منتهي به صدور حکم قصاص شده بود. ديوان عالي کشور روز شنبه 3 دي ماه 1401 خبر پذيرش فرجام خواهي محمد قبادلو و سامان صيدي از محکومان دادگاه‌هاي ناآرامي‌هاي اخير را منتشر کرد اما ساعاتي بعد در خبر ديگري اعلام کرد که درخواست فرجام خواهي محمد قبادلو رد و حکم او تاييد شده است.

واکنش تند رسول خادم

رسول خادم پيشکسوت محبوب کشتي ايران، در واکنش به تحريف نام خليج‌فارس از سوي عراقي‌ها در يک پست اينستاگرامي نوشت: در چند روز گذشته نخست وزير عراق دوبار خليج‌فارس را خليج عربي ناميد و بر عربي بودن اين خليج هم تاکيد کرد؛ يک نفر مقام رسمي پيدا نشد بر دهانش بکوبد!

ازدواج عجيب آقاي فضانورد

فضانورد بازنشسته آمريکايي با انتشار تصاويري از خود و همسرش در توييتر، خبر ازدواج مجددش را همگاني کرد. «باز آلدرين» که پس از «نيل آرمسترانگ» نام خود را به عنوان دومين انساني که برروي کره ماه قدم گذاشت، در تاريخ ثبت کرد، در روز تولد 93 سالگي‌اش دوباره ازدواج کرد. او با انتشار تصاويري از خود و همسرش در توييتر، خبر ازدواج مجددش را همگاني کرد. آلدرين خطاب به هوادارانش نوشته که زندگي مشترک جديدش را با برگزاري يک جشن کوچک در لس‌آنجلس آغاز کرده است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار