| کد مطلب: ۱۰۵۰۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد

روخوانی قرآن در دستگاه‌ها

رئيس فراکسيون قرآن و عترت مجلس با اشاره به اجراي طرحي براي ريشه‌کني بي‌سوادي قرآني گفت: براساس اين طرح، وزارتخانه‌هاي آموزش و پرورش، علوم، بهداشت و تعاون را مکلف کرديم که به همه افراد تحت اختيار خود آموزش روخواني و روانخواني قرآن ارائه دهند. نصرا... پژمانفر اظهارداشت: در قالب برنامه هفتم سعي کرديم سه مساله اساسي را اجرايي کنيم، اما متأسفانه در شش برنامه توسعه، بحثي در مورد فعاليت‌هاي برنامه‌اي قرآني نداشته‌ايم. البته در برنامه هفتم اين اقدامات انجام شده است و اميدواريم بتوانيم اين مباحث قرآني را اجرايي کنيم، يکي از اين مسائل ريشه‌کني بي‌سوادي قرآني است.

حشمت‌ا... فلاحت‌پيشه، رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس دهم گفت: ايران و اروپا در مسير گسترش بحران قرار دارند. در واقع مثلث ايران‌هراسي آمريکا، ارتجاع عرب و رژيم‌صهيونيستي تبديل به مربع ايران‌هراسي آمريکا، ارتجاع عرب، رژيم‌صهيونيستي و اتحاديه اروپا شده است. وزير خارجه ايران در حالي‌که وظيفه تنش‌زدايي دارد، براي نخستين‌بار به‌عنوان يک ديپلمات از احتمال خروج ايران از ان‌پي‌تي صحبت مي‌کند. وقتي تنش کاذبي شکل مي‌گيرد وظيفه مسئولان آن است که آن را تعديل کنند. اقدامي که مجلس در مقابل قطعنامه پارلمان اروپا انجام داد، يک واکنش بيانيه‌اي است.

مجلس هم منتقد رئيس‌جمهور شد. محمد صفري ملک ميان، نماينده مجلس گفت: اينکه آقاي رئيس‌جمهور آمار مي‌دهند که ما براي يک ميليون نفر اشتغالزايي داشتيم مساله‌اي است که هم براي مردم و هم براي نمايندگان مجلس بايد روشنگري و شفاف‌سازي شود. به اعتقاد من، آن «تحول اقتصادي» که يکي از برنامه‌ها و شعار‌هاي راهبردي آقاي رئيس‌جمهور بود و ما برهمين اساس به ايشان کمک کرديم و رأي داديم و انتظار داشتيم، با اين بودجه نمي‌تواند آن تحولات اقتصادي را دنبال کرده و پيش ببرد. دولت بايد مسائل موجود در کشور را اولويت‌بندي کرده و براساس آن نسبت به تدوين بودجه اقدام کند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار