| کد مطلب: ۱۰۴۹۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

عامل ترافيک کرج

از مسئولان راهنمايي و رانندگي و شهرداري تقاضا داريم که نسبت به جمع‌آوري دستفروشان اتوبان تهران کرج در پل کلاک اقدامي صورت بگيرد واقعا باعث ترافيک و خطرناک هستند اين دستفروشان درحضور پليس دستفروشي مي‌کنند تعداد زيادي هم هستند. واقعا اين ترافيک سرسام‌آور است و هيچ‌کس هم فکري براي اين ترافيک نمي‌کند.

کمالي از کرج

گراني مسکن

گراني مسکن سر به فلک کشيده است و ديگر اين گراني آنقدر تکراري شده است که مسئولان نيز آن را به فراموشي سپرده‌اند و صاحبخانه‌ها خودشان براي خانه‌هايشان تصميم مي‌گيرند. از طرفي چرا کسي که 5 طبقه خانه دارد پارکينگ خانه را به مستاجر آن خانه کرايه نمي‌دهد و پارکينگ را با قيمتي جدا به کس ديگري اجاره مي‌دهد مسئولان لازم است که بازرسي‌هايي در اين مورد انجام دهند.

سعادت از تهران

افزايش حقوق

هر سال براي افزايش حقوق به خصوص افرادي که طبق قانون وزارت کار و امور اجتماعي حقوق مي گيرند، بحث و بررسي صورت مي گيرد و دست آخر مبلغ ناچيزي به حقوق‌ها افزوده مي‌شود. مسئولان بايد هنگام تصميم گيري، تمامي جوانب را بسنجند و مطابق با تورم حقوق‌ها را افزايش دهند.

صمدي از تهران

دستفروشان مترو

مشکلات حل نشدني دستفروشان مترو چه زماني حل خواهد شد؟ آقاي شهردار اگر يک روز با مترو رفت و آمد مي‌کردن باز هم اينقدر نسبت به مترو بي‌اهميت بودند؟ بعضي روزها پله برقي خراب، مزاحمت‌هاي دستفروشان، ديرآمدن مترو را چطور مي‌توانيم مرتفع سازيم لطفا به مشکلات مترو رسيدگي کنيد.

يک شهروند از تهران

سطل‌هاي زباله

به پيمانکاران شهرداري بگوييد سطل‌هاي زباله را بعد از تخليه وسط کوچه و خيابان رها نکنند. کارگران زحمتکش اين پيمانکاران خيلي وقت‌ها بعد از خالي کردن سطل‌ها بدون اينکه آن را سر جاي خود قرار دهند همين‌طور وسط خيابان رها مي‌کنند!

شادمهر از تهران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار