| کد مطلب: ۱۰۴۹۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد

چرا استقلال با اشتباهات مبتدیانه‌ای گل می‌خورد؟!

تيم استقلال در شروع نيم فصل دوم ليگ برتر و براي مرتبه دوم در اين فصل مقابل سپاهان شکست خورد. افشين حاجي‌پور هافبک سابق استقلال در اين خصوص صحبت کرد.

در مورد شکست استقلال مقابل سپاهان چه نظري داريد؟

استقلال در قياس با آخرين بازي خود در دور رفت ليگ برتر و همچنين بازي جام حذفي مقابل تراکتور بازي بهتري انجام داد، اما کمبود مهره تأثيرگذار در اين تيم عامل مهمي شده تا نتواند از بازي خوب خود نتيجه مدنظر را به دست آورد و دور برگشت ليگ برتر را هم با شکست آغاز کرد. در بحث مالکيت توپ و بازي برتر استقلال عملکرد بهتري داشت، اما به بازي زيبا امتياز نمي‌دهند. سياوش يزداني که مدافع باتجربه‌اي شناخته مي‌شود در وقت‌هاي تلف شده روي يک توپ ساده پنالتي داد. شهريار مغانلو در شرايطي نبود که بتواند خطري جدي روي دروازه استقلال ايجاد کند، اما يزداني که در اين فصل دچار افت شده و با مدافعي که در فصل گذشته بازي مي‌کرد فاصله گرفته خيلي راحت مي‌توانست مهاجم سپاهان را نگه دارد و خطر او را از روي دروازه استقلال دور کند اما مبتدي رفتار کرد و با عجله در تصميم‌گيري خطاي بچه‌گانه‌اي مرتکب شد تا سپاهان در ديداري که مستحق پيروزي نبود به راحتي مالک 3 امتياز شود و در کورس قهرماني باقي بماند.

اشتباهات فردي باعث شکست استقلال شد!

جاي سؤال دارد چرا استقلال با اشتباهات مبتديانه‌اي گل مي‌خورد و به راحتي امتياز از دست مي‌دهد؟ در ديدار با سپاهان عليرضا رضايي روي گل اولي که استقلال خورد دچار اشتباه فاحشي شد. درست است که او در اين فصل نيمکت‌نشين سيد حسين حسيني شده و در اين زمينه سرمربي تيم بي‌تقصير نيست اما شوتي که رضايي با اشتباه در دفع آن به گل اول حريف مبدل کرد را مي‌شد به شکل بهتري دفع کرد و دروازه را نجات داد. در فصل نقل و انتقالات بايد نقاط ضعف را پوشش داد چون با روند فعلي استقلال هيچ شانسي براي قهرماني نخواهد داشت.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار