| کد مطلب: ۱۰۴۹۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد

بازیساز عمده مشکل استقلال است

ستار همداني پيشکسوت استقلال مي‌گويد ساپينتو بايد در نيم فصل بازيکنان آينده دار به خدمت بگيرد تا بتواند در نيم فصل دوم نتايج بهتري را براي رسيدن به عنوان قهرماني کسب کند.

در خصوص برد استقلال مقابل تراکتورسازي در جام حذفي صحبت کنيد؟

استقلال نسبت به بازي‌هاي گذشته عملکرد بهتري داشت و توانست با پيروزي در اين ديدار به مرحله بعدي مسابقات راه پيدا کند. اميدوارم استقلال در ادامه بازيهاي ليگ هم همين گونه با صلابت ظاهر شود.

تيم تراکتورسازي را چطور ارزيابي کرديد؟

تراکتور با مربي اسپانيايي خود وارد تغيير و تحولات شده است و همين موضوع مي‌تواند باعث شود در ادامه فصل با قدرت بيشتري مقابل حريفان ظاهر شوند. استقلال مقابل تراکتور عملکرد خوبي داشت و به آنها فرصت حمله جدي نداد. تراکتور روي تک موقعيتي که داشت موفق شد به گل برسد.

استقلال بايد وارد نقل و انتقالات زمستاني شود؟

مسئولان استقلال بايد زمينه جذب بازيکنان را فراهم کنند و هرچه سريع‌تر تا زمان از دست نرفته ليست مربي را بگيرد و بازيکنان مدنظر را خريداري کنند. بازيساز عمده مشکل استقلال است و اميدوارم اين مشکل با بهترين انتخاب توسط کادرفني حل شود.

ديدار مقابل سپاهان را در ليگ چطور ارزيابي مي‌کنيد؟

در آغاز فصل با مربي جديد و ترکيب تازه نتوانستيم مقابل سپاهان نتيجه بگيريم و متأسفانه شکست خورديم. اينکه سپاهان در خانه مقابل استقلال بازي مي‌کند برايشان يک امتياز است، از طرفي استقلال با توجه به بردي که مقابل تراکتور به دست آورد روحيه بالايي به‌دست آورده است.

در صورت باخت در اين ديدار فاصله استقلال با صدر جدول بيشتر مي‌شود؟

استقلال بايد تلاش کند که اين اتفاق نيفتد و فاصله با صدر جدول بيشتر نشود. اميدوارم استقلال پيروز اين بازي باشد تا گام بزرگي براي فتح ليگ برداشته باشيم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار