| کد مطلب: ۱۰۴۶۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد

رئیسی کابینه خود را ترمیم کند

مجتبي يوسفي، نماينده اهواز در مجلس درخصوص ضعف‌هاي موجود در کابينه دولت و عدم توفيق در عملکرد برخي وزرا گفت: در حوزه اقتصاد مشکلاتي وجود دارد، قطعا در حوزه مسکن کار بايد با جديت بيشتري دنبال شود، عدم همراهي سيستم بانکي و سازمان برنامه و بودجه با اين حوزه مشهود است. اينها نشان مي‌دهد که فرمايش رياست‌جمهور که گفتند ما با کسي عهداخوت نبستيم فرصت خوبي است که بعداز يکسال و چند ماه قطعا بايد ترميم در کابينه صورت گيرد. الان بعضي از استانداران ضعيف هستند، بعضي از وزرا بايد جاي خود را به افراد قوي‌تري بدهند.

امام جمعه موقت تهران گفت: متأسفانه برخي از تصميمات در کشور هم‌تراز با رفتار آمريکا و متحدان آن است يعني در خارج آنها تحريم مي‌کنند تا درآمد کشور کاهش پيدا کند و متأسفانه ما در داخل برخي مصوبات را تصويب مي‌کنيم که مخارج کشور را افزايش مي‌دهيم. حجت‌الاسلام ابوترابي اظهارداشت: ما مردم را با رفتار خود مي‌سازيم، هر جا مشکلي پيدا کرديم بايد به خود بازگرديم و اين مشکل را در رفتار خود پيدا کنيم. مسئولان و نمايندگان مجلس نبايد تصميمي که قابل دفاع نيست بگيرند. بايد آينده‌انديشي داشته باشند.

عضو کميسيون آموزش مجلس در رابطه با مطرح شدن تهيه طرحي با هدف تشديد مجازات‌ها براي دانشجويان از جمله ممنوع‌الخروجي 10 ساله گفت: چنين طرحي را نديده‌ام، بعيد مي‌دانم که مطرح باشد و اگر هم باشد به‌نظرم در فضاي کنوني مطرح‌کردن برخي موضوعات بي‌سليقگي است. مهرداد ويس‌کرمي افزود: به‌نظر من قوانين و مقررات موجود در دانشگاه‌ها گوياست و کفايت مي‌کند، به‌هر‌حال دانشگاه ضوابط و هدفگذاري خودش را دارد، قشر فرهيخته ما در دانشگاه‌ها هستند. وي تصريح کرد: همين مقررات و قوانيني که اکنون در بحث مباحث انضباطي دانشگاه‌ها وجود دارد، کفايت مي‌کند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار