| کد مطلب: ۱۰۴۲۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد

کوتــــــاه

کشف بيش از 26 تن خاک معدني

فرمانده انتظامي شهرستان طبس گفت: ماموران پليس در بازرسي از 2 تريلي در اين شهرستان 26 تن و 500 کيلوگرم خاک معدني مس و روي غيرمجاز را کشف کردند. سرهنگ فاضل مريمي اظهارداشت: ماموران انتظامي شهرستان طبس هنگام کنترل خودروهاي عبوري به 2 دستگاه تريلي حامل بار در حرکت، مشکوک شدند و خودروها را براي بررسي بيشتر متوقف کردند. وي افزود: پس از هماهنگي با مقام قضائي در بازرسي از خودروها، 26 تن و 500 کيلوگرم خاک معدني مس و روي غيرمجاز کشف شد که ارزش ريالي خاک‌هاي معدني کشف شده بنا بر نظريه کارشناسان مربوطه بالغ بر پنج ميليارد ريال است. فرمانده انتظامي شهرستان طبس بيان داشت: ماموران در اين زمينه 2 خودروي کاميون را توقيف و 2 متهم را دستگير کردند که متهمان به‌همراه پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند. وي گفت: نيروي انتظامي به‌منظور تامين نظم و امنيت عمومي با افراد سودجو که براي منافع شخصي خود اقدام به فعاليت‌هاي غيرقانوني مي‌کنند، برابر قانون برخورد خواهد کرد.

توقيف محموله موادمخدر

فرمانده انتظامي خراسان‌جنوبي هم از کشف 181 کيلوگرم ترياک در طبس خبر داد و گفت: ماموران ايست و بازرسي ديهوک شهرستان طبس هنگام کنترل خودروهاي عبوري به يکدستگاه تريلي مشکوک شدند و خودرو را براي بررسي بيشتر متوقف کردند. سردار ناصر فرشيد افزود: پس از هماهنگي با مقام قضائي در بازرسي از تريلي، 181 کيلوگرم ترياک که به‌طرز ماهرانه‌اي داخل خودرو جاساز شده بود، کشف شد. وي بيان کرد: ماموران در اين رابطه يکدستگاه خودرو را توقيف و 2 متهم را دستگير کردند که متهمان به‌همراه پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي و روانه زندان شدند. فرمانده انتظامي خراسان‌جنوبي گفت: مبارزه با قاچاق موادمخدر يکي از وظايف ذاتي پليس است و ماموران به‌صورت شبانه‌روزي آماده دريافت اخبار و اطلاعات از طريق شماره تلفن 110 هستند.

محموله سيگار قاچاق کشف شد

با هوشياري و تلاش کارشناسان پليس امنيت اقتصادي قشم در بازرسي از يک خودرو 640 هزار نخ سيگار قاچاق کشف شد. جانشين فرماندهي انتظامي استان هرمزگان گفت: کارشناسان پليس امنيت اقتصادي شهرستان قشم در راستاي مقابله جدي و قاطع با پديده قاچاق کالاو ارز حين گشت‌زني به يکدستگاه خودرو تويوتا مشکوک شده ودستور توقف دادند. وي افزود: راننده خودرو بدون توجه به دستور پليس با افزايش سرعت اقدام به فرار کرد که پس از تعقيب و گريز سريع و با همکاري عوامل انتظامي کلانتري درگهان خودرو متوقف و در بازرسي از آن 640 هزار نخ انواع سيگار خارجي قاچاق کشف کردند. اين مقام انتظامي استان ارزش اين محموله قاچاق را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادي 6 ميليارد و 500 ميليون ريال عنوان کرد. سرهنگ مهرداد مشوق با بيان اينکه پليس تمام توان و تلاش خود را در مبارزه و مقابله با پديده قاچاق کالا و ارز به کار گرفته و در اين راستا از هيچ کوششي دريغ نمي‌کند، افزود: همه دستگاه‌هاي مسئول نيز بايد در مبارزه با پديده قاچاق کالا و ارز به‌خوبي با اجراي به موقع و صحيح وظايف خود نقش خود را به خوبي ايفا کنند و در اين مسير سخت ياريگر پليس باشند.

توقيف محموله ترياک

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهي انتظامي استان خراسان‌جنوبي گفت: ماموران انتظامي شهرستان نهبندان در بازرسي از سواري سمند، 108 کيلو و 200 گرم ترياک کشف کردند. سرهنگ سيدحسين حسيني اظهارداشت: ماموران انتظامي ايستگاه بازرسي سهل‌آباد شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهاي عبوري به يک سواري سمند که از مبدا زابل به مقصد بيرجند در حال حرکت بود مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسي بيشتر متوقف کردند. وي بيان داشت: ماموران پس از هماهنگي با مقام قضائي در بازرسي از سواري سمند، 108 کيلو و 200 گرم ترياک که به‌طرز ماهرانه‌اي داخل خودرو جاساز شده بود، كشف کردند. معاون هماهنگ‌کننده فرماندهي انتظامي استان خراسان‌جنوبي، افزود: ماموران در اين خصوص يک قاچاقچي موادمخدر را دستگير و به‌همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي کردند. سرهنگ حسيني در پايان تصريح کرد: پليس خراسان‌جنوبي با تمام وجود در سراسر اين استان پهناور مي‌کوشد تا امنيت و آرامش را براي شهروندان به ارمغان آورد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار