| کد مطلب: ۱۰۴۲۳۲۶
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

غيبت رئيسي در ضيافت شام شانگهاي

يکي از همراهان هيات ايراني حاضر در سمرقند ازبکستان، دليل حاضر نشدن ابراهيم رئيسي در ضيافت شام سران سازمان همکاري شانگهاي را اعلام کرد. مهدي خانعلي‌زاده از همراهان هيات ايراني در سفر به ازبکستان در توييتر نوشت: سران شرکت کننده در اجلاس شانگهاي براي حضور در مراسم درختکاري، چند دقيقه قبل از مراسم، در سالني کنار هم جمع شدن تا مراسم شروع بشه. آقاي رئيسي به دليل برنامه‌هاي متعدد، آخرين نفري است که به جمع ملحق مي‌شود و به محض رسيدن، با دعوت رئيس‌جمهور ازبکستان، به محل درختکاري مي‌روند. به گزارش ايسنا، او در ادامه اين توييت نوشت: بعد از پايان درختکاري، همه روسا به سمت سالن ضيافت رسمي شام مي‌روند بجز يک نفر: سيدابراهيم رئيسي که به جاي ضيافت، براي نماز و گفت‌وگو با مردم مسلمان سمرقند به مسجد اهل‌بيت(ع) مي‌رود.

شهادت مامور نيروي انتظامي

فرمانده انتظامي گلستان‌ گفت: يکي از پرسنل اين فرماندهي در جريان انجام يک ماموريت در شهرستان راميان در شرق استان به شهادت رسيد. سردار محمدسعيد فاضل‌دادگر روز جمعه اظهارداشت: استواريکم علي سراواني در تيراندازي تعدادي از افراد در يکي از روستاهاي شهرستان راميان به شهادت‌ رسيد. وي بيان کرد: در پي اعلام مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر تيراندازي تعدادي از افراد در يکي از روستاهاي شهرستان راميان بلافاصله ماموران انتظامي براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند.

پيج وريا از دسترس خارج شد

پيج وريا غفوري در اينستاگرام از دسترس خارج شد. پيج اينستاگرامي وريا غفوري بازيکن فولاد خوزستان از دسترس خارج شده است.

دستگيري سارقان مسلح

فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان از دستگيري سارقان مسلح انبار دارويي دانشگاه علوم پزشکي ايرانشهر طي يک عمليات پليسي در اين شهرستان خبر داد. سردار احمد طاهري در اين باره توضيح داد: «شب گذشته طي تماس تلفني 110 نگهبان انبار دارويي دانشگاه علوم پزشکي مبني بر اينکه دقايقي قبل افراد مسلح به سلاح کلاش و کلت وارد محوطه انبار دانشگاه شده و با تهديد و بستن دست و پاي وي اقدام به سرقت اقلام دارويي از قبيل قرص، شربت متادون، آمپول از انبارکردند و اقلام دارويي را داخل خودروي پرايد گذاشته و سه دستگاه گوشي همراه نگهبان را به سرقت برده و متواري شدند.»

حکم بازداشت مهاجم سابق پرسپوليس

نشريه «سان» انگليس خبر داد آنتوني استوکس مهاجم سابق پرسپوليس و تراکتور به دليل عدم توجه به حکم دادگاه حکم بازداشتش صادر شده و در شرايط کنوني تحت تعقيب پليس قرار دارد. طبق گزارش نشريه انگليسي، آنتوني استوکس، مهاجم سابق سلتيک به دليل عدم حضور در دادگاه توسط پليس تحت تعقيب است.

بازداشت 2 تن از کارکنان شهرداري شهريار

دادستان شهريار گفت: 2 نفر از مسئولان کنترل نظارت بر ساخت و ساز شهرداري شهريار به اتهام ارتشاء، بازداشت شدند. حميد عسکري‌پور در گفت‌وگو با مرکز رسانه قوه قضائيه با اشاره به بازداشت 2 نفر از مسئولان کنترل نظارت بر ساخت و ساز شهرداري شهريار به اتهام ارتشاء، بيان کرد: در حال حاضر پرونده در مرحله تکميل تحقيقات مقدماتي است و برفرض توجه اتهام به اشخاص ديگر، نسبت به صدور دستورات لازم براي بازداشت آن‌ها اقدام خواهد شد. دادستان شهريار تاکيد کرد: دستگاه قضائي در راستاي مبارزه با مفاسد اقتصادي با جديت اقدام و بر اين امر تاکيد دارد.

تغيير مرز ها را نمي پذيريم

سفارت ايران در ارمنستان در پاسخ به سوالي در خصوص موضع کشورمان درباره تنش‌هاي اخير بين جمهوري آذربايجان و ارمنستان اعلام کرد که جمهوري اسلامي ايران موضع خود درباره تحولات در منطقه قفقاز و روابط خود با دو کشور همسايه جمهوري ارمنستان و جمهوري آذربايجان را به صراحت و در سطوح مختلف بيان کرده است. سفارت کشورمان عنوان کرده است: ايران با نقض تماميت ارضي و مرزهاي کشورهاي همسايه مخالف است و به‌طور ويژه با هر سناريويي که به مرز ايران و ارمنستان به عنوان مسير تاريخي ارتباط دو ملت همسايه آسيب وارد کند، مقابله خواهد کرد.

در بن‌بست هستيم

شرمن ديروز جمعه در جلسه‌اي به ميزباني واشنگتن‌پست مدعي شد ماه گذشته اتحاديه اروپا به عنوان تسهيل‌کننده مذاکرات وين پيشنهادي در خصوص احياي توافق ارائه کرد. او گفت پاسخ ايران به اين پيشنهاد «براي ما غيرقابل قبول» بود. شرمن گفت: «ما در بن‌بست هستيم از اين لحاظ که ايران در آخرين دور مذاکرات پاسخ بسيار سرسختانه‌اي به ما داد که براي ما قابل قبول نبود. ما پيام خود درباره اينکه فکر مي‌کنيم چه چيزهايي ضروري چه هستند و مولفه‌هاي اصلي در اينجا چه هستند را براي ايران فرستاديم.»

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار