| کد مطلب: ۱۰۴۲۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد

فوتبـــال داخلـــی

فارس: در آخرين روز از مرحله نهايي و فينال تورنمنت 6 جانبه فوتسال تيم‌ملي کشورمان در سالن هوامارک بانکوک به مصاف مراکش رفت. در پايان اين ديدار نفس‌گير در وقت‌هاي قانوني 3 بر 3 شد و در نهايت اين بازي به وقت اضافه کشيده شد که در وقت‌هاي اضافه تيم‌ملي فوتسال کشورمان 4 بر 3 مغلوب مراکش شد و عنوان نايب قهرماني اين تورنمنت را کسب کرد. گل‌هاي ايران را در اين مسابقه سعيد احمد عباسي حسين طيبي (2 گل) به ثمر رساندند. در پايا اين مسابقات تيم‌هاي مراکش، ايران، تايلند و فنلاند در رتبه‌هاي اول تا چهارم قرار گرفتند. اين سومين دوره‌اي است که اين تورنمنت برگزار شده که حاصل آن براي ايران 2 عنوان قهرماني و يک نايب‌قهرماني بود. تيم‌ملي فوتسال کشورمان بعد از برگشت و 3 روز استراحت راهي مسابقات جام ملت‌هاي آسيا در کويت مي‌شود.

آرمان ملي: نشست نايب‌رئيس اول و دوم فدراسيون فوتبال به‌همراه سرپرست سازمان ليگ با سرمربي پرتغالي تيم‌ملي فوتبال در ساختمان پک برگزار شد. پيش از ظهر شنبه مهدي محمدنبي و منصور قنبرزاده، نايب‌رئيس اول و دوم فدراسيون فوتبال به‌همراه محمدرضا کشوري، سرپرست سازمان ليگ و سهيل مهدي مسئول کميته مسابقات ليگ فوتبال کشور نشستي را با کارلوس کي‌روش، سرمربي تيم‌ملي فوتبال برگزار کردند و در خصوص برنامه‌هاي ليگ فوتبال کشور به گفت‌وگو پرداختند. اين نشست در ساختمان پِک برگزار شد. لازم به ذکر است کاروان تيم‌ملي فوتبال، بامداد روز يکشنبه 27 شهريورماه تهران را به مقصد وين ترک مي‌کنند. بازي دوستانه ايران - اروگوئه در تاريخ 23 سپتامبر (يکم مهر) در ورزشگاه اِن‌وي آره‌نا واقع در شهر سنت‌پولن اتريش برگزار مي‌شود. تيم تحت هدايت کارلوس کي‌روش پس از اين ديدار در تاريخ 27 سپتامبر (پنجم مهر) در ديدار دوستانه ديگري در اتريش به مصاف سنگال خواهد رفت.

ارلينگ هالند، مهاجم نروژي منچسترسيتي به‌عنوان بازيکن برتر ماه آگوست ليگ‌برتر انگليس انتخاب شد. هالند که در اين تابستان از بوروسيا دورتموند به منچسترسيتي پيوست، پاداش شروع خوبش در اين تيم را با انتخابش به‌عنوان بهترين بازيکن ليگ‌برتر انگليس در ماه آگوست گرفت. سايت رسمي باشگاه سيتي اعلام کرد که هالند موفق به ثمر رساندن 9 گل در پنج بازي شد. هالند در ماه آگوست در برتري 2 بر صفر منچسترسيتي در خانه وستهام دو گل به ثمر رساند، در تساوي 3- 3 در خانه نيوکاسل يک گل زد، در برتري 4 بر 2 تيم تحت‌هدايت پپ گوارديولا مقابل کريستال‌پالاس موفق شد هت‌تريک کند و در نهايت در پيروزي 6 بر صفر من‌سيتي مقابل ناتينگهام فارست موفق به ثبت هت‌تريک ديگري شد. اين مهاجم 22 ساله براي کسب اين عنوان پاسکال گراس، گابريل ژسوس، الکساندر ميتروويچ، مارتين اودگارد، نيک پوپ، رودريگو و ويلفرد زاها را شکست داد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار