| کد مطلب: ۱۰۳۷۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

نصب کنتور

از مسئولان تقاضا داريم که درمورد نصب انشعاب کنتور آب در منطقه روستايي هم رسيدگي کنيد، سال قبل نصب کنتور آب در منازل ساخته شده قيمت آن کمتر بود جهت متقاضيان، ولي درحال حاضر قيمت زياد شده و به 4 ميليون تومان رسيده است، لطفا دراين زمينه ترتيبي صورت گيرد که قيمت در منطقه روستايي کمتر و با قسط بندي از افراد گرفته شود.

يک شهروند از رشت

فروش سهام عد‌الت

اگر واقعا سهام عدالتي در بين هست ما در حال حاضر واقعا به اين پول نياز داريم جا دارد مسئولان فکري اساسي براي فروش اين سهام کنند تا بتوانيم از پول آن مشکلات زندگي را حل کنيم.

اکبري از تهران

نمايندگان مجلس

به جايي که نمايندگان مجلس اعلام کنند که گراني بيداد مي‌کند و قيمت‌ها سر به فلک کشيده است کمي هم به فکر اقشار ضعيف جامعه باشيد و فقط اعلام نکنيد که گراني است فکري اساسي کنيدبلکه اين مشکلات و گراني کمتر شود.

اصغري از تهران

ماليات

با اينکه در خبرها اعلام مي‌کنند که مغازه‌هاي زير يک ميليون ماليات بايد مالياتشان صفر باشد ولي با اين حساب با 600 هزار تومان پول ماليات يک زيرپله باز هم ما اين ماليات را پرداخت کرده‌ايم. از مسئولان تقاضا داريم که به اين موضوع رسيدگي کنند.

صفايي از تهران

کابل تلفن

سرقت کابل‌هاي تلفن در اکثر مناطق تهران واقعا صداي مردم را در آورده است، چراکه قطع شدن اينترنت و تلفن آسيب‌هاي فراواني را به شهروندان و به ويژه افرادي که کسب و کارشان از اين طريق است يا کساني که با اين روش آموزش مي‌بينند وارد مي‌کند. از مسئولان تقاضا داريم که فکري اساسي براي اين موضوع کنند.

اکرمي از تهران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار