| کد مطلب: ۱۰۳۴۶۷۸
لینک کوتاه کپی شد

کــوتـــــاه

قاتل فراري دستگير شد

رئيس دادگستري شهرستان سراب از دستگيري قاتل فراري که پس از ارتکاب قتل متواري شده بود، خبر داد. رحيم استادي در گفت‌وگو با «ميزان»، اظهارکرد: در چهارم ارديبهشت‌ماه امسال يک مورد درگيري منجر به قتل در يکي از محلات شهرستان سراب به وقوع پيوست که متاسفانه 2 نفر از شهروندان با همديگر درگير شدند و يکي از آنان براثر ضربات چاقو به قتل رسيد و قاتل نيز از محل متواري شده بود که با صدور دستورات لازم قضائي توسط دادستان و بازپرس و اعطاي نيابت‌هاي قضائي به مقصد ساير حوزه‌هاي قضائي کشور، ماموران شناسايي و دستگيري قاتل را به‌صورت ويژه در دستور کار قرار دادند. وي ادامه داد: ماموران با اشراف اطلاعاتي و انجام تحقيقات پليسي قاتل فراري را در يکي از استان‌‌هاي مرکزي کشور شناسايي و دستگير کردند. استادي با بيان اينکه قوانين با قدرت و اقتدار در دستگاه قضائي و انتظامي در حال اجراست، افزود: اجازه بي‌قانوني در جامعه را به کسي نخواهيم داد و جان و امنيت مردم خط‌قرمز دستگاه قضائي است و با مخلان امنيت به‌شدت برخورد خواهد شد.

جاساز 92 کيلو ترياک در بار هندوانه

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف 92 کيلوگرم ترياک جاساز شده در بار هندوانه در عمليات ماموران پايگاه هشتم اين پليس خبر داد. سرهنگ عبدالوهاب حسنوند گفت: ماموران پايگاه هشتم پليس مبارزه با موادمخدر با انجام کار اطلاعاتي دقيق از حمل موادمخدر از طريق يکدستگاه کاميونت از استان‌هاي جنوبي کشور مطلع شدند. وي افزود: در اين رابطه ماموران اين پايگاه با استقرار محورهاي مواصلاتي به شهر تهران کاميون‌هاي موردنظر را مشاهده و متوقف کردند. سرهنگ حسنوند ادامه داد: ماموران با بررسي تخصصي از کاميونت مذکور که بار هندوانه داشت 92 کيلو و ترياک را کشف کردند. رئيس پليس مبارزه با موادمخدر تهران خاطرنشان کرد: در اين رابطه 2 نفر دستگير، يکدستگاه کاميونت توقيف و متهمان با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به دستگاه قضائي معرفي شدند.

کشف يک‌هزار تن برنج، روغن و شکر

رئيس پليس پايتخت از کشف يک‌هزار تن کالاهاي اساسي همچون: برنج، روغن و شکر در يک انبار جنوب تهران خبر داد. سردار حسين رحيمي، اظهارکرد: در جريان بازديد از اين انبارها توسط پليس امنيت اقتصادي تهران بزرگ، بيش از 30 تن آرد و بيش از يک‌هزار تن برنج، روغن و شکر کشف شد. وي با اشاره به برگزاري پنجاه‌وپنجمين طرح رعد بيان‌داشت: در اين طرح 823 سارق و مالخر دستگير و به 923 پرونده رسيدگي شد و همچنين 6 اراذل‌واوباشي که اموال مسروقه خريد و فروش مي‌کردند هم دستگير و 54 شرور هم دستگير شدند همچنين سه هزار و 970 فقره اموال مسروقه کشف و 33 گروه و باند منهدم شد. رئيس پليس پايتخت ادامه داد: در اين طرح همچنين 139 دستگاه خودرو و موتورسيکلت کشف که ارزش اموال مسروقه مکشوفه 24.5 ميلياردتومان برآورد شده، همچنين سه قبضه اسلحه جنگي و شکاري و 58 قبضه سلاح سرد نامتعارف کشف و جمع‌آوري شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار