| کد مطلب: ۱۰۳۰۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد

تیم‌ملی باید بهترین ترکیب را داشته باشد

تیم‌ملی فوتبـــال کشورمان در هفته هفتم رقابت‌های مقدماتی جام‌جهـــانی به مصاف تیم‌ملی عراق می‌رود. هومن افاضلی کارشناس فوتبال در این خصوص صحبت کرد.
درباره تقابل تیــم‌ملی ایران با عراق چه نظری دارید؟
تیم‌ملی در شرایط خوبـــی قرار دارد و با ۱۶ امتیاز صدرنشین گروه A است. این تیم روند مثبتی را سپری کرده و از لحاظ ذهنی و روانی در شرایط مساعدی قرار دارد و با اعتمادبه‌نفس در مصاف با رقبا ظاهر می‌شود. کادرفنی شناخت خوبی از توانمــندی تمامی بازیکنان دارد و در مجموع می‌توانیم به کسب نتیجه امیدوار باشیم. ابتلای سردار آزمون، احمد نوراللهی و احسان حاج‌صفی به کرونا تاثیرگذار خواهد بود، اما با وجودی که این 3 بازیکن جزو ۱۱ نفر اصلی تیم دراگان اسکوچیچ هستند ولی ذخیره‌های بسیار خوبی برای جایگزینی آنها داریم که هرکدام می‌تواننــد با حضور در زمین کیفیت بالایی داشته باشند. دست سرمربی تیم‌ملی باز است و می‌تواند تیمش را با بهترین ترکیب مقابل عراق و امارات به زمین بفرستد.
معمولا تیم‌های عــربی مقابل ایران نمایشی متفاوت ارائه می‌کنند
در هر شرایطی نبایـــد رقبای حـــوزه خلیج‌فارس را دست‌کم بگیریم. آنها با تمام ظرفیت و با حداکثر انگیزه برابر ایران بــازی می‌کنند و بازی سختی خواهیم داشت. به هیچ عنوان نباید به نتایج قبلی مقابل عراق و امارات اتکا کنیم. هر دیدار شرایط مختص به‌خود را دارد و ۱۰ پیروزی متوالی در بازی‌های رودررو دلیلی بر برتری در بازی یازدهم نیست. این تیم‌ها با توان کامل وارد زمین می‌شوند و باید با آنها بسیار جدی و متمرکز بازی کنیم.
تیم‌ملی راه زیادی تا صعـــود به جام‌جهانی ندارد!
تا زمانی‌که صعود به جام‌جهانی مسجل نشده نمی‌توانیم در مورد بازی‌های این رقابت‌ها صحبت کنیم ولی نباید این موضوع را فراموش کنیم با توجه به اینکه ایران یکی از تیم‌های قدرتمند قاره آسیا شمرده می‌شود می‌تواند هر دوره به جام‌جهانی صعــود کند. ضمن اینکه با تصمیماتی که فیفا برای ادوار بعدی جام‌جهانی گرفته صعود به این رقابت‌ها آسان‌تر است و حتی راهیابی از گروه به مرحله حذفی اتفاق عجیب و غریبی نخواهد بود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار