| کد مطلب: ۱۰۳۰۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد

خبــــر

دستگیری سارق سابقه‌دار
فرمانـــده انتظامی استان گلستان از دستگیری سارق و اعــتراف وی به 20 فقره سرقت خودرو و 13 فقره قطعات خودرو در شهرستان گرگان خبر داد. سردار سعید دادگر اظهارداشت: به‌دنبال وقوع چندین فقره سرقـــت خـــودرو در گرگان، رسیدگی به موضوع به‌صورت ویژه در دستــور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت. وی افزود: اقدامات تخصصی و تحقیقات میدانی پلیس آغاز و ماموران با اشراف اطلاعاتی و بررسی شیوه و شگرد سرقت‌ها، به سرنخ‌هایی از سارق رسیده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی متهم را طی عملیاتی ضربتی حين سرقت دستگیر کردند. این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: ماموران از متهم يكدستگاه خودرو پژو سواري مسروقه كشف كردند كه در تحقیقات مقدماتی و پس از مواجهه با مستندات پلیس، سارق به 20 فقره سرقت خودرو و 13 فقره سرقت قطعات خودرو در گرگان اعتراف کرد. فرمانده انتظامی استان گلستان در پایان با اشاره به معرفی سارق به مراجع قضائی، گفت: شهروندان می‌توانند با عمل به توصیه‌های دلسوزانه پلیس و رعایت نکاتی ساده، نقش موثری در پیشگیری از وقوع جرائم داشته باشند.
حمل سلاح با خانواده
فرمانده انتظامــی استان لرستان، از عملیات مشتــرک و دستگیری اعضای باند و کشــف 30 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز خبر داد. سرداریحیی الهی اظهارداشت: در اجرای طرح مقابله با سلاح و مهمات غیرمجاز، ماموران پلیس امنیت عمومی لرستان با همکاری پلیس استان مرکزی با اشراف اطلاعاتی از جابه‌جایی مقادیری سلاح غیرمجاز توسط اعضای یک باند با یکدستگاه پژوپارس در پوشش مسافرت خانوادگی از استان‌های غربی به استان‌های همجوارمطلع شدند. وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد محورهای مواصلاتی، دریکی از شهرستان‌های اراک موفق به شناسایی پژوپارس شده و در عملیاتی غافلگیرانه آن را متوقف کردند. فرمانده انتظامی استان، گفت: با دستگیری 2 زن و شوهر که در پوشش مسافرت خانوادگی اقدام به قاچاق سلاح می‌کردند، در بازرسی از پژوپارس 30 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و مقادیری فشنگ مربوطه کشف شد.
کامیونت حامل تریاک توقیف شد
فرمانده انتظامی استان خراسان‌جنوبی از کشف 243 کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک کامیونت در شهرستانطبس خبر داد. سردار ناصر فرشید اظهارداشت: ماموران انتظامی شهرستان طبس هنگام گشتزني در محورهاي مواصلاتی و کنترل خودروهای عبوری به یک کامیونت مشکوک شدند و به راننده خودرو دستور ايست دادند. وي بیان داشت: ماموران کامیونت را متوقف و پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسي از آن، 243کیلوگرم تریاک كه به‌طرز ماهرانه‌اي داخل بار خودرو جاساز شده بود كشف كردند. فرمانده انتظامي استان خراسان‌جنوبی افزود: ماموران در این رابطه یک خودرو توقيف و یک متهم دستگیر کردند كه متهم دستگير شده با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد. سردار فرشید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان موادمخدر تاکید کرد و گفت: فرماندهی انتظامی استان خراسان‌جنوبی با رصد شبانه‌روزی محورهای مواصلاتی به مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ ادامه داده و اجازه جولان به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی نخواهد داد.
دپوی سوخت قاچاق
جانشین فرمانده انتظامي استان آذربایجان‌غربی از كشف 54 هزار ليتر سوخت به‌صورت قاچاق در شهرستان ماکو، خبر داد. سرهنگ ایرج حسن‌خانی اظهارداشت: با کسب خبری مبني قاچاق موادسوختی توسط شخصی در یکی از محلات شهرستان ماکو، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت. وی افزود: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیس در نهایت محل دپو شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی در یک عملیات ضربتی از مخفیگاه متهم بازرسی و 54 هزار لیتر سوخت به‌صورت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ضبط شد. جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در این راستا متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد. سرهنگ حسن‌خانی در پایان از همكاري و تعامل شهروندان با خدمتگزاران خود در مجموعه پليس تقدیر و خاطرنشان كرد: پليس با اقتدار كامل در حوزه مبارزه با قاچاق كالا، با قانون‌شكنان قاطع و بدون اغماض برخورد خواهد كرد و شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را از طريق تلفن 110به پليس اطلاع دهند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار