| کد مطلب: ۱۰۲۹۹۹۵
لینک کوتاه کپی شد

کوتــــاه

«گشت ارشاد» به‌دنبال گرفتن «دینامیت»
خبرآنلاین: فیلم «گشت ارشاد۳»، تاکنون ۳۳ میلیارد تومان فروش داشته و «دینامیت» که هفته گذشته رکورد فروش سینمای ایران را زد، به فروش ۴۱ میلیارد تومانی رسیده است. به‌نظر می‌رسد ساخته سعید سهیلی، توان گرفتن فیلمِ مسعود اطیابی را دارد. با مشخص‌شدن مجموع فروش «دینامیت» به قیمت ۳۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، این فیلم، رکورد فروش سینمای ایران را شکست. «دینامیت» که در اوج بحران کرونا و اوایل تیر اکران خود را آغاز کرد، با ۲۴ هفته نمایش، رکورد فروش فیلم در دوسال اخیر را به‌نام خود ثبت کرده است. پس از آن نیز «گشت ارشاد۳» با فروش ۳۱ میلیارد تومانی به‌دنبال رسیدن به رکورد فیلم «دینامیت» است و در جایگاه سوم نیز «قهرمان» با فروش ۱۱ میلیارد تومانی قرار دارد.
کارگردان مطرح فرانسوی درگذشت
آرمان ملی: ژان- ژاک‌بنکس، کارگردان مولف فرانسوی فیلم «دیوا» پس از یک دوره بیماری در سن ۷۵ سالگی درگذشت. وی با اولین فیلم خود «دیوا» در سال ۱۹۸۰ به شهرت رسید و سال ۱۹۸۶ با فیلم «بتی‌بلو» با بازی ژان‌هوگ آنگلاد و باتریس‌دال به شهرت بین‌المللی بیشتری دست یافت، فیلمی که نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم خارجی زبان از آکادمی اسکار و آکادمی فیلم بریتانیا بفتا نیز شد. همچنان که «بنکس» به ساخت فیلم‌های مستند ادامه می‌داد، نوشتن را نیز آغاز کرد و اولین رمانش با عنوان «Toboggan» که موضوعی مشابه با فیلم موفق «بتی بلو» داشت را در سال ۲۰۲۰ منتشر کرد.
جزئیات تصادف خوشنویس معروف
مهر: مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت بیان کرد اکبر ساعتچی، هنرمند پیشکسوت خوشنویسی روز ۲۴ دی از مراقبت‌های ویژه به بخش منتقل شده است. سیدعباس عظیمی، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با اعلام این‌که اکبر ساعتچی به‌همراه مادرش چهارشنبه شب تصادف رانندگی داشته است، گفت: متاسفانه مادر استاد اکبر ساعتچی در زمان تصادف رانندگی، فوت می‌کند، اورژانس استاد ساعتچی را به بیمارستان شهید رجایی قزوین انتقال می‌دهد. تا ساعت ۳ صبح کارهایشان انجام شد. همچنین از مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین، آقای اسماعیلی تشکر می‌کنم که معاون هنری خود را مامور پیگیری وضعیت استاد کردند.
«پدر گواردیولا» کلید خورد
‎آرمان‌ملی: سریال «رسانه پدر گواردیولا» به نویسندگی و کارگردانی سعید نعمت‌ا... کلید خورد. در چند روز گذشته مهران مدیری، هنگامه قاضیانی، مهدی سلطانی، آرش عدل‌پرور به‌همراه ستاره اسکندری و امیر مهدی ژوله و نرگس محمدی جلوی دوربین سعید نعمت‌ا... رفتند. ‎در هفته‌های پیش‌رو حمید فرخ‌نژاد، علیرضا خمسه، مرجانه گلچین، پریوش نظریه، نسیم ادبی، سیامک صفری، سارا خویینی‌ها، علی اوجی، محمدرضا علیمردانی، مسعود شریف، سهیل قاصدی، النا حیدری، محمدرضا هاشمی و جانان نعمت‌ا... به نقش‌آفرینی می‌پردازند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار