| کد مطلب: ۱۰۴۹۸۶۶
لینک کوتاه کپی شد

کـــوتاه

اعتراف سارق حرفه‌اي

فرمانده انتظامي استان کرمانشاه از دستگيري سارق قطعات و محتويات خودرو و اعتراف وي به ارتکاب 30 فقره سرقت خبر داد. سردار علي‌اکبر جاويدان اظهارداشت: پس از وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتويات خودرو در کرمانشاه، رسيدگي به موضوع در دستور کار قرار گرفت. وي ادامه داد: ماموران کلانتري 13 فردوسي در تحقيقات گسترده خود موفق به شناسايي سارق شده و در عملياتي وي را دستگير کردند. فرمانده انتظامي استان کرمانشاه تصريح کرد: متهم در بازجويي‌ها به ارتکاب 30 فقره سرقت قطعات و محتويات خودرو در شهر کرمانشاه اعتراف کرد. سردار جاويدان در پايان از تشکيل پرونده‌اي در اين خصوص و معرفي سارق به دستگاه قضائي جهت صدور حکم لازم خبر داد.

دستگيري سارق زورگير

سرکلانتر چهارم پليس پيشگيري پايتخت از دستگيري سارق زورگير با 5 فقره سرقت منزل در شرق تهران خبر داد . سرهنگ اردشير نادري، اظهارداشت: در پي اعلام يک فقره زورگيري در محله نارمک تهران که متهم به زور وارد منزل شده و با بستن دست و پاي صاحبخانه اقدام به سرقت طلا و پول کرده است، رسيدگي به موضوع و دستگيري سارق در دستور کار تيم عمليات کلانتري اين محل قرار گرفت و ماموران تحقيقات ميداني را آغاز کردند. وي با بيان اينکه ماموران با تحقيقات و پي‌جويي‌هاي انتظامي مشخصات و ساعات حضور متهم را شناسايي کردند، عنوان کرد: مشخصات به‌دست آمده به کليه واحدهاي گشتي اعلام تا اينکه ماموران در حال گشتزني در محدوه نارمک؛ متهم را با همان مشخصات مشاهده کردند و سريعا وارد عمل شده و در يک تعقيب و گريز چند دقيقه‌اي و اجراي طرح مهار پس از اينکه متهم با سلاح سرد به ماموران حمله کرده بود در نهايت زمينگير و دستگير شد. اين مقام انتظامي با اشاره به کشف سلاح سرد از متهم، تصريح کرد: متهم 56 ساله در تحقيقات پليسي به جرم خود مبني بر سرقت و 5 فقره زورگيري از شهروندان معترف و تاکنون با مراجعه مالباختگان 5 نفر از شاکيان متهم را شناسايي کردند. سرکلانتر چهارم پليس پيشگيري تهران با اعلام ادامه تحقيقات بيشتر براي کشف جرائم احتمالي متهم در پايان، خاطرنشان کرد: در اين خصوص پرونده تشکيل و متهم در اختيار مرجع قضائي قرار گرفت.

توقيف سوخت قاچاق

فرمانده انتظامي استان خراسان‌جنوبي گفت: مأموران انتظامي شهرستان نهبندان، يکدستگاه کاميون کشنده حامل 26 هزار ليتر سوخت قاچاق را توقيف کردند. سردار ناصر فرشيد اظهار اشت: مأموران انتظامي نهبندان در اجراي طرح مبارزه با قاچاقچيان عمده سوخت، هنگام کنترل خودروهاي عبوري در محورهاي مواصلاتي به يکدستگاه کاميون كشنده حامل سوخت مشکوک شدند و جهت بررسي بيشتر آنها را متوقف کردند. وي بيان داشت: ماموران پس از هماهنگي با مقام قضائي در بازرسي از کاميون، 26 هزار ليتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزيع فرآورده‌هاي نفتي کشف کردند. فرمانده انتظامي استان خراسان‌جنوبي تصريح کرد: ماموران انتظامي در اين رابطه کاميون توقيف و يک متهم را دستگير كردند که با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند. اين مقام ارشد انتظامي خاطرنشان کرد: پليس با اقتدار كامل در حوزه مبارزه با قاچاق كالا و سوخت با قانون‌شكنان قاطع و بدون اغماض برخورد خواهد كرد و شهروندان مي‌توانند هرگونه موارد مشکوک را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

کشف صندلي‌هاي قاچاق

فرمانده انتظامي مهر گفت: مأموران پليس آگاهي در بازرسي از يکدستگاه كاميون، 55 عدد انواع صندلي خودرو خارجي قاچاق به ارزش 6 ميليارد و 900 ميليون ريال کشف کردند. سرهنگ بهادر رزمجويي بيان كرد: مأموران پليس آگاهي اين شهرستان در اجراي طرح مبارزه با قاچاق كالا و ارز، هنگام کنترل خودروهاي عبوري در محورهاي مواصلاتي به يكدستگاه کاميون مشکوک و آن را براي بررسي بيشتر متوقف کردند. وي با بيان مأموران در بازرسي از اين خودرو 55 عدد انواع صندلي خودرو خارجي قاچاق را كشف كردند، عنوان داشت: ارزش اموال كشف شده برابر نظر كارشناسان 6 ميليارد و 900 ميليونريال برآورد شده است.. فرمانده انتظامي شهرستان مهر با بيان اينكه در اين رابطه راننده پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد، ادامه داد: برخورد با قاچاق كالا و ارز به‌صورت ويژه در دستور كار اين فرماندهي است.

سرقت کابل‌هاي مخابرات

فرمانده انتظامي استان گلستان از دستگيري سارق و اعتراف وي به 25 فقره سرقت کابل مخابرات در شهرستان آزادشهر خبر داد. سردار سعيد دادگر در گفت‌وگو با پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: به‌دنبال وقوع چند فقره سرقت سيم‌هاي کابل مخابرات در آزادشهر، رسيدگي به موضوع به‌صورت ويژه در دستور کار ماموران انتظامي شهرستان قرار گرفت وي افزود: با بررسي‌هاي ميداني و اشراف اطلاعاتي، مخفيگاه سارق شناسايي و در يک عمليات غافلگيرانه دستگير شد. فرمانده انتظامي گلستان تصريح کرد: در تحقيقات تخصصي به عمل آمده متهم به 25 فقره سرقت سيم و کابل مخابرات اعتراف کرد که پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار