| کد مطلب: ۱۰۴۶۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد

جام‌جهانی 2022

سرمربي تيم‌ملي مي‌گويد نمي‌خواهند رقبا را بزرگ‌تر از چيزي که هستند تصور کنند. کارلوس کي‌روش، سرمربي تيم‌ملي درباره قوي‌ترين تيم حاضر در گروه B جام‌جهاني 2022 اظهار کرد: بدون ترديد قوي‌ترين رقيب‌مان انگليس است؛ اما به محض اينکه با انگليس بازي کنيم، قوي‌ترين تيم گروه ولز است و پس از بازي با ولز، قوي‌ترين تيم گروه، آمريکاست. او افزود: بنابراين قصد داريم به موقع با آن‌ها روبه‌رو شويم و نمي‌خواهيم آن‌ها را بزرگ‌تر از چيزي که هستند، تصور کنيم.

تيم‌ملي انگليس رقيب اول شاگردان کي روش اين روزها از گرماي هواي دوحه رنج مي‌برد. سايت «تاک اسپورت» انگليس در اين زمينه خبر داد: گرت ساوت گيت سرمربي سه شيرها اميدوار است تا در روز دوشنبه مقابل ايران طبق پيش بيني هواشناسي دماي هواي دوحه 26 درجه شود تا بازيکنانش مشکلي نداشته باشد. هواي شرجي دوحه باعث شکايت بسياري از تيم‌هاي اروپايي شده که کمتر چنين هوايي را تجربه نکرده‌اند.تيم‌ملي کشورمان به ترتيب در بازي دوم و سوم بايد به مصاف ولز و آمريکا برود.

دولت قطر به فيفا اعلام کرده در ورزشگاه‌هاي ميزبان مسابقات جام‌جهاني فروش يا مصرف مشروبات الکلي ممنوع است. در همين رابطه نشريه «ديلي استار» انگليس اعلام کرد دولت قطر با اين اقدامش به يکي از اسپانسرهاي قدرتمند فيفا در مسابقات جام‌جهاني را که در زمينه فروش مشروبات الکلي فعاليت دارد، ضربه مي‌زند. اين اقدام قطر هزينه هنگفتي براي فيفا دارد و دولت قطر براي پايبندي به قوانين اسلامي حاضر است ضرر متحمل شده از ممنوعيت مشروبات الکلي در جام‌جهاني را بدهد.

دو بازيکن جديد به جاي دو بازيکن مصدوم به تيم‌ملي آرژانتين دعوت شدند. به گزارش تلگراف، خواکين کوريا به دليل مصدوميت از ترکيب جام‌جهاني خارج خواهد شد و تياگو آلمادا به عنوان جانشين او معرفي شد. همچنين نيکلاس گونزالس نيز در تمرينات دچار مصدوميت عضلاني شد و از ليست جام‌جهاني خارج شد و آنخل کوريا بازيکن اتلتيکومادريد به جاي او دعوت شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار